کد خبر : 1304126 | 25 بهمن 1394 ساعت 10:51 | 3.8K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی استون ویلا - لیورپول

دو تیم استون ویلا و لیورپول،‌امشب در ورزشگاه ویلا پارک شهر بیرمنگام به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی استون ویلا - لیورپول
به گزارش "ورزش سه"، لیورپول در 17 بازی اخیر خود در ورزشگاه ویلاپارک تنها متحمل 1 شکست شده و سرمربی استون ویلا نیز در همین راستا به شاگردانش هشدار داد.

استون ویلا

استون ویلا با کسب 16 امتیاز از 25 بازی در قعر جدول قرار گرفته و در شرایط بسیار بدی به سر می‌برد. آنها در 5 بازی اخیر خود،2 پیروزی،‌2 شکست و 1 تساوی کسب کرده اند و نسبت به اوایل فصل ،‌در فرم بهتری قرار دارند. حال تقابل آنها با لیورپول می‌ـواند از حساسیت‌های وییه ای برخوردار باشد. لیورپول در ویلا پارک تنها 1 شکست در 17 بازی اخیر داشته و همین موضوع کار استون ویلا را در خانه سخت خواهد کرد. در 5 بازی اخیر انجام شده بین دو تیم،‌2 پیروزی برای ویلا،‌1 تساوی و 2 پیروزی برای لیورپول به ثبت رسیده است.

لیورپول

شاگردان یورگن کلوپ که روزهای خوبی را سپری نمی‌کنند،‌ با کسب 35 امتیاز از 25 بازی در رده ی یازدهم جدول قرار گرفته اند. آنها در 5 بازی اخیر خود،‌2 تساوی،‌2 شکست و 1 پیروزی کسب کرده اند و در فرم ضعیفی قرار دارند. تقابل با قعرنشین برای لیورپول فرصتی خواهد بود تا بتواند کمی وضعیت خود را بهبود ببخشد ولی از سوی دیگر استون ویلا با نتایجی که اخیرا گرفته،‌انگیزه زیادی برای ادامه فصل پیدا کرده است. استیون کائوکر به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیمش نیست ولی دنیل استوریج،‌دیوک اوریجی و فیلیپ کوتینیو پس از پشت سر گذاشتن مصدومیت،‌می‌توانند در بازی امروز به میدان بروند.


1091702

دیدگاه‌ها