کد خبر : 1516489 | 21 فروردين 1397 ساعت 15:55 | 43.7K بازدید | 0 دیدگاه

در نشست خبری بازی با یوونتوس

زیدان: لالیگا را به چمپیونزلیگ ترجیح می دهم

رئال که لالیگا و کوپا دل ری را از دست داده، فردا برای صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان باید بازی برگشت با یووه را برگزار کند.

زیدان: لالیگا را به چمپیونزلیگ ترجیح می دهم

به گزارش "ورزش سه"، کهکشانی ها بازی رفت را در تورین 0-3 پیروز شده اند و کار دشواری برای صعود نخواهند داشت.

 

 

1294827

 

 

زیدان در نشست خبری بازی فردا به خبرنگاران گفت:« پیروزی 0-3 بازی رفت، هیچ تغییری در ایده های ما ایجاد نکرده است. بازی رفت به تاریخ پیوست و بازی فردا، داستانی متفاوت خواهد داشت. باید برای قطعی کردن صعود، یک بازی بزرگ دیگر را به نمایش بگذاریم.»

 

ال کلاسیکو در فینال:« برای من، فقط بازی فردا مهم است و به خودمان فکر می کنم. در مورد اتفاقات مراحل بعدی باید منتظر ماند و تماشا کرد.»

 

وایه خو یا کاسیمیرو:« وایه خو مصدوم بود ولی روز گذشته و امروز بدون مشکل تمرین کرد و آماده بازی فرداست. حتی اگر مشکل غیرمترقبه ای پیش بیاید نیز برایش از قبل برنامه ریزی کرده ایم.»

 

دو قهرمانی اروپا و فقط یک قهرمانی لالیگا:« توضیحی برایش ندارم. هدف ما قهرمانی در همه جام هاست ولی برخی مواقع مثل این فصل، در لالیگا روند پرنوسانی را طی می کنیم و این کار را دشوار می کند. امسال مقطعی به خصوص در گلزنی مشکلاتی جدی داشتیم و تاوانش را با از دست دادن قهرمانی لالیگا پس دادیم ولی الان در بهترین شرایط هستیم.

به شخصه قهرمانی در لالیگا را ترجیح می دهم و شور و حال بیشتری به من می دهد چرا که فتح لالیگا دشوارترین است. فکر می کنم بازیکنان هم چنین عقیده ای دارند. در لیگ قهرمانان اگر نگاه کنید، متوجه می شوید که هیچ تیمی عملکرد رئال را نداشته و ما با اختلاف، بهترین آمار را داریم.»

 

 

1289069

 

 

رونالدو:« من هرگز بازی کردن بدون حضور رونالدو را دوست ندارم ولی او خودش هم قبول دارد که در برخی بازی ها بهتر است استراحت کند. از در اختیار داشتن او به خود می بالیم و بعدها همه از رونالدو به نیکی یاد خواهند کرد. زمانی دی استفانو در رئال چنین تاثیرگذار بود و حالا رونالدو خود را وارد تاریخ کرده است.»

 

رسیدن به چهارمین فینال در 5 سال:« فینال برای من همین بازی فرداست و به چیزی غیر از آن فکر نمی کنم.»

 

شانس اول صعود به نیمه نهایی و قهرمانی :« اصلا به این موضوع علاقه ای ندارم و خوشم نمی آید که در مورد ما چنین دیدگاهی دارند. باید در زمین حرف بزنیم و خودمان را ثابت کنیم.  

باید به تمام حریفان احترام گذاشت. برای مثال، همه ما را شانس اول فتح دربی مادرید می دانستند ولی بازی به گونه ای پیش رفت که حتی ممکن بود اتلتیکو پیروز شود. تیم های بزرگ هرگز پاپس نمی کشند و ممکن است هر اتفاقی رخ دهد. ما کار یووه را تمام شده نمی دانیم.»

 

 

دیدگاه‌ها