کد خبر : 1609763 | 16 اردیبهشت 1398 ساعت 18:41 | 4.5K بازدید | 0 دیدگاه

باشگاه در مورد بازیکنان خاطی تصمیم گیری می کند؛

طهماسبی: پیکان برای شرافتش بازی می‌کند

سرپرست تیم فوتبال پیکان می گوید که این تیم در دو بازی آینده با تمام وجود و برای بردن بازی خواهد کرد.

طهماسبی: پیکان برای شرافتش بازی می‌کند

محمدرضا طهماسبی سرپرست تیم فوتبال پیکان در گفتگو با "ورزش سه" در مورد دو دیدار باقی مانده آبی پوشان برابر نفت مسجد سلیمان و نساجی مازندران تاکید کرد: ما دو بازی پیش رو داریم که فقط برای بردن به زمین می رویم. وضعیت تیم بهتر از قبل است. تیم ما طی هفته های گذشته مقابل تراکتورسازی و پارس جنوبی برنده شده و نتایج خوبی کسب کردیم که باعث شده شرایط خوبی داشته باشیم.

 

طهماسبی در واکنش به این سوال که برای تیمی با شرایط پیکان که نه خطر سقوط دارد و انگیزه کسب سهمیه آسیایی، چه چیزی مهم است، گفت: به طور حتم خواست کادر فنی و بازیکنان کسب حداکثر امتیازات از دو بازی است. تیم ما الان در رده دهم است و می خواهیم در پایان فصل رده بهتری داشته باشیم. این دو بازی برای ما حکم فینال دارد. ضمن اینکه ما برای شرافتمان بازی می کنیم.

 

سوال بعدی ما از سرپرست پیکان در مورد چند بازیکنی بود که به دلیل تصمیمات انضباطی از تیم کنار گذاشته شدند که او توضیح داد: برای ما آرامش پیکان از همه چیز مهم تر است. کادر فنی و بازیکنان همه یک هدف دارند و با هیچ کس خصومت شخصی نداریم. ان شاالله کمیته انضباطی و باشگاه در مورد این بازیکنان تصمیم می گیرند و خودشان مواضع را اعلام می کنند.

 

دیدگاه‌ها