کد خبر : 1611139 | 22 اردیبهشت 1398 ساعت 18:25 | 25.7K بازدید | 0 دیدگاه

دخسوس: ۱۰۰ هزار نفری هم نتوانستند ما را شکست دهند

دروازه‌بان برزیلی ماشین‌سازی با درخشش مقابل پرسپولیس پایه‌گذار یک امتیاز باارزش برای تیمش در ورزشگاه آزادی بود.

دخسوس: ۱۰۰ هزار نفری هم نتوانستند ما را شکست دهند

به گزارش "ورزش سه"، فرناندو دخسوس شب گذشته چندین موقعیت عالی گلزنی را از پرسپولیسی ها گرفت و حالا در گفت‌و‌گو با خبرنگار ما در تبریز از اعتماد به نفس بالای خود می‌گوید.

 

* ۹۰ نه، در ۱۸۰ دقیقه هم گل نمی‌خوردم

 

من آماده بودم، تیم ما خیلی خوب بود و پرسپولیس در ۹۰ دقیقه که نه، اگر ۱۸۰ دقیقه هم بازی می‌کردیم نمی‌توانست به ما گل بزند و پنالتی و یک امتیازی که پرسپولیس به دست آورد، یک هدیه خدا به آنها بود تا مقابل تیم ما بازنده نباشند.

 

* این پرسپولیس قهرمان می‌شود؟

 

پرسپولیس مقابل تیم ما نتوانست زیاد بر بازی حاکم شود و بر مهمان خود فشار بیاورد و من با خودم سوال می‌کردم این پرسپولیس قهرمان می‌شود؟ شاید پرسپولیس، پرسپولیس همیشگی نباشد ولی ماشین، ماشین‌سازی همیشگی بود و تیمی لایق در زمین بازی.

 

* پرسپولیس ۱۰۰ هزار نفری ما را نبرد

 

پرسپولیس به تنهایی میزبان ما نبود و آنها ۱۰۰ هزار حامی داشتند که آمده بودند جشن قهرمانی بگیرند ولی همه این‌ها مقابل تیم ما نتوانستند حرفی از قهرمانی و جشن بزنند و تیم تبریز خیلی بالاتر از تیم تهران بود.

 

* من فرناندو هستم

 

من فرناندو دخسوس هستم؛ همان فرناندو سابق و قوی‌تر و بهتر از همیشه. یک دروازه‌بان شاید در برد و باخت تاثیر داشته باشد ولی تمام کارها به دروازه‌بان ختم نمی‌شود و من همیشه در این شرایط عالی بوده‌ام و تنها شرایط بازی‌ها متفاوت بوده تا عملکرد ما متفاوت دیده شود.

دیدگاه‌ها