کد خبر : 1603152 | 18 فروردين 1398 ساعت 18:25 | 33.4K بازدید | 0 دیدگاه

گواردیولا: یونایتد فرگوسن هم دست نیافتنی نبود

منچسترسیتی به فاصله کمتر از دو ماه تا پایان فصل، شانس این را دارد تا فاتح چهارگانه شود.

گواردیولا: یونایتد فرگوسن هم دست نیافتنی نبود

به گزارش "ورزش سه"، تک گل گابریل ژسوس در دقیقه 4 بازی، سیتی را به فینال جام حذفی رساند. این در شرایطی است که این تیم یکی از دو مدعی اصلی فتح لیگ برتر است و به یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ نیز راه یافته است. ضمن اینکه آنها با پیروزی مقابل چلسی در ضربات پنالتی، قهرمان جام اتحادیه نیز شدند.

در لیگ برتر سیتی با یک بازی کمتر، پشت سر لیورپول قرار دارد و در صورت برتری در بازی عقب افتاده خود، بار دیگر به صدر بازخواهد گشت. لیورپول در هفته های اخیر با کسب بردهای متوالی، سیتی را سخت تحت فشار قرار داده است.

 

 

1395140

 

 

گواردیولا در پاسخ به سوالی در مورد تاثیر روانی بردهای متوالی لیورپول روی بازیکنانش گفت:« هیچ تاثیر منفی ای روی ما ندارد. شاید برای لیورپول این شرایط بهتر باشد ولی روی ما هم اثر منفی ندارد. می دانم که لیورپول بازی های باقیمانده اش را نیز خواهد برد. برای لیورپول هر اتفاقی هم بیفتد، ما باید تمام بازی ها را ببریم و قهرمان شویم.»

 

سیتی در ادامه راه، دو بازی سخت برابر تاتنهام و یونایتد پیش رو دارد؛ ضمن اینکه در بازی های اخیر نیز منچسترسیتی همیشگی نبوده است. گواردیولا در این رابطه گفت:« شما باور می کنید ما در طول فصل 60 بازی انجام دهیم، همیشه هم نمایشی فوق العاده داشته باشیم و تیم ها را 5-0 شکست دهیم؟ کدام تیم می تواند چنین کاری انجام دهد؟ حتی تیم هایی که فاتح سه گانه می شوند نیز دست نیافتنی نیستند. به یاد دارم منچستریونایتد الکس فرگوسن در فصل 99-1998 که سه گانه را برد نیز همه بازی هایش را 4-0 یا 5-0 نمی برد.»

 

 

 

دیدگاه‌ها