کد خبر : 1604931 | 26 فروردين 1398 ساعت 11:03 | 11.1K بازدید | 0 دیدگاه

دخیا: یونایتد باید در نوکمپ بهتر بازی کند

در آستانه دیدار فردای منچستریونایتد و بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا، داوید دخیا، سنگربان اسپانیایی منچستریونایتد می‌گوید منچستر یونایتد باید در نوکمپ مقابل بارسلونا بهتر از بازی رفت بازی کند.

دخیا: یونایتد باید در نوکمپ بهتر بازی کند

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه فردا استادیوم نوکمپ، خانه بارسلونا، شاهد برگزاری دیدار برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بین دو تیم بارسلونا و منچستریونایتد است، دو تیم در حالی به مصاف هم خواهند رفت که بارسا موفق شده بازی رفت در خانه یونایتد را با حساب 1-0 به سود خود پایان داده و امید بیشتری برای صعود به نیمه‌نهایی داشته باشد.

 

1398174

 

داوید دخیا، دروازه‌بان اسپانیایی منچستریونایتد در آستانه بازی فردا به هم‌تیمی‌هایش هشدار داد که برای عبور از سد بلند بارسلونا باید از تمام توان ذهنی و جسمی خود مایه بگذارند چرا که منچستریونایتد باید در بازی برگشت، بهتر از بازی رفت در اولدترافورد بازی کند تا بتواند غول کاتالان را پشت سر بگذارد.

 

دخیا در این باره گفت:" بله شرایط ما مسلماً دشوار است ولی تیمی که می‌خواهد یکی از تیم‌های برتر دنیا باشد باید بلافاصله بعد از بازی در لیگ برتر، در بازی‌های بزرگ چمپیونزلیگ به میدان برود. به غیر از این راه دیگری وجود ندارد".

 

دروازه‌بان منچستریونایتد در ادامه گفت:" من معتقدم ما مقابل وستهام خوب بازی نکردیم و باید در مقابل بارسا به مراتب بهتر از آن بازی باشیم. بازی روز سه‌شنبه برای ما چالش بزرگی خواهد بود. ما می‌جنگیم و برای پیروزی تلاش می‌کنیم و شک ندارم که همه شاهد یک بازی فوق‌العاده خواهیم بود".

 

دیدگاه‌ها