کد خبر : 1612355 | 28 اردیبهشت 1398 ساعت 16:20 | 1.1K بازدید | 0 دیدگاه

سلیمانی: فحش‌های ناموسی این آقا خواب من را گرفته

واکنش تند ناظر فدراسیون به سخنان منصوریان!

غلامرضا سلیمانی در واکنش به مصاحبه علیرضا منصوریان می‌گوید که تمامی فحاشی‌های صورت گرفته در کنار زمین از سمت سرمربی ذوب‌آهن به وی صورت گرفته است.

واکنش تند ناظر فدراسیون به سخنان منصوریان!

به گزارش "ورزش سه" درگیری لفظی علیرضا منصوریان و غلامرضا سلیمانی در کنار زمین هنگام برگزاری بازی دو تیم نفت مسجدسلیمان و ذوب‌آهن باعث شده تا حواشی بسیار زیادی به وجود آید. از مصاحبه تند سرمربی سبزپوشان علیه ناظر مسابقه و حالا واکنش عجیب سلیمانی نسبت به این سخنان. این کارشناس داوری که به عنوان ناظر از سوی فدراسیون فعالیت می‌کند در گفت و گو با ما گفت: این کشمکش بین من و آقای منصوریان به برنامه شب‌های فوتبالی باز‌می‌گردد. جایی که من تنها نظر کارشناسی خودم را گفتم و نزدیک به 10 سال است که این کار را انجام می‌دهم. هیچ گونه وابستگی هم به داور، باشگاه و کمیته داوران فدراسیون فوتبال ندارم. بنده قبلا پنج سال، زمان حضور آقای عنایت و عسگری مسئول چینش داوران بودم اما کار من در حال چیز دیگر است. در آن برنامه آقای منصوریان پشت خط آمدند و حرف‌هایی زدند که من باید ناراحت بشوم. با این حال بنده باز هم گفتم که نظر ایشان محترم است. بعد از آن دپارتمان داوری بیانیه داد و تمامی تصمیمات داوری و در نهایت سخنان من را تایید کرد. آقای منصوریان پس چرا نیامدید و جواب دپارتمان را ندادید؟

 

سلیمانی در ادامه به اتفاقات بازی دو تیم نفت و ذوب‌آهن اشاره کرد و گفت: ایشان در بخشی از سخنان خود گفته است که سلیمانی از همان دقیقه اول به دنبال اخراج من بود. من اگر می‌خواستم این کار را انجام بدهم پس چرا گذاشتم دقیقه 88 این کار را انجام بدهم؟ مگر من پیش بینی می‌کردم که در این دقیقه مدافع ذوب‌آهن به داور فحاشی می‌کند و از زمین مسابقه اخراج می‌شود؟ تمامی مقامات فدراسیون فوتبال و اعضای هیئت فوتبال آنجا کنار من حضور داشتند. حتی خود اعضای تیم ذوب‌آهن مردانه بیایند و شهادت دهند اگر من در طول بازی یکبار به سمت نیمکت رفته باشم و یا حرفی به زبانم جاری شد هر چه که گفتند بر گردن من. آقای منصوریان مثل یک معلم می‌ماند و باید صداقت و اخلاق را سرلوحه کار خود قرار دهد تا بازیکنانش تاثیر بگیرند. اما ایشان یک سری حرف‌هایی زدند و فحش‌هایی دادند که من تا حالا نشنیده‌ام. حرف‌های که در چاله میدان مطرح می‌شود و اصلا جای آن در زمین مسابقه نیست.

 

وی در ادامه گفت: شما به عنوان مربی و بازیکن ملی فعالیت می‌کنید پس چگونه به خود اجازه می‌دهید که این حرف‌ها را بزنید؟ شما اگر اخلاق داشتید که فحش ناموس نمی‌دادید. دو روز است که از این حرف‌ها سر درد دارم. من 15 سال است که در فوتبال فعالیت می‌کنم پس چرا هیچ پرونده‌ای ندارم. بروید از آقای آذری بپرسید که رفتار من با تیم‌ها چگونه است. شما فیروز کریمی را به عنوان شاهد مطرح می‌کنید. کسی که چند دقیقه شما را در آغوش گرفت تا آرام بشوید و در نهایت به سکوها بروید. آقای کریمی هم می‌گوید که من فحاشی کردم. پس اگر این اتفاق رخ داده شما چرا به سمت نیامدید تا عصبانیت من را کمتر کنید؟

 

وی در پایان گفت: آن‌ها خیلی با ما فرق دارند و می‌دانند چگونه صحبت کنند که همه چیز به سودشان شود. گفته‌اند به کمیته انضباطی و اخلال شکایت می‌کنیم. مطمئن باشید من هم این کار را می‌کنم ولی می‌دانم به جایی نمی‌رسد. اگر این اتفاق رخ داد به خدا متوسل می‌شوم و به آن پناه می‌برم. شما فقط یک زنگ به سخندان و یا سیدعلی بزنید و بپرسید که در صحنه اخراج بنده نقش داشتم یا داور چهارم. هر چه آن‌ها گفتند قبول است و من آن را می‌پذیرم.

دیدگاه‌ها