کد خبر : 1612298 | 28 اردیبهشت 1398 ساعت 12:07 | 7.1K بازدید | 0 دیدگاه

بانوی پیر تورین در آستانه دگردیسی

با رفتن آلگری؛ یوونتوس فصل بعد چه شکلی است؟

توتو اسپورت بعد از قطعی شدن خروج ماکس آلگری از این تیم به تغییرات احتمالی یووه در فصل نقل و انتقالات تابستانی پرداخته.

با رفتن آلگری؛ یوونتوس فصل بعد چه شکلی است؟

به گزارش "ورزش سه"، رسانه ایتالیایی توتواسپورت با توجه به قطعی شدن خروج ماکس آلگری، سرمربی یوونتوس از این تیم در پایان فصل جاری به تغییرات و تحولات احتمالی یووه در فصل تابستان پرداخته و می‌گوید تحولات عمده در سطوح مختلف یوونتوس اجتناب‌ناپذیر خواهد بود.

 

1406833

 

بر اساس این گزارش، علاوه بر خروج آلگری از باشگاه، جدایی بعدی که برای یوونتوس اهمیت زیادی خواهد داشت آندره‌آ بارزالی است که اعلام کرده در پایان فصل جاری کفش‌ها را خواهد آویخت و با فوتبال خداحافظی خواهد کرد. توتو اسپورت می‌گوید بارزالی امیدوار است بعد از خداحافظی با فوتبال به کادر فنی یووه اضافه شود، یا دست‌کم تا پیش از اخراج آلگری، احتمال پیوستن بارزالی به کادر فنی بالا بود ولی حالا مشخص نیست سرمربی بعدی درباره او چه نظری خواهد داشت.

 

یکی از نقل و انتقالهای مهم یوونتوس برای فصل آینده اضافه شدن آرون رمزی ستاره پیشین آرسنال به این تیم خواهد بود. اما توتو اسپورت می‌گوید در فصل آینده نقطه عطف و مرکز ثقل یوونتوس بار دیگر کریستیانو رونالدو خواهد بود. در این باشگاه همه انتظار دارند رونالدو بعد از پشت سر گذاشتن فصل اول حضورش در یوونتوس با این تیم هماهنگ‌تر شده و نقش درخشان‌تری در موفقیت بانوی پیر تورین ایفا کند.

 

1406834

 

به همین خاطر یکی از برنامه‌های مدیریت یوونتوس این است که در فصل تابستان بازیکنانی جذب کند که  بتوانند با رونالدو هماهنگ شده و برای کمک به ابرستاره پرتغالی گزینه‌های ایده‌آلی باشند.

 

سرمربی بعدی یووه هر که باشد، مدیریت باشگاه مجبور است برای جذب مهره‌های مورد نظرش تعدادی از ستاره‌های فعلی باشگاه را قربانی کند. یکی از این مهره‌ها که احتمال خروجش از یووه بالا است پائولو دیبالا است که فصل پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشته و نتوانسته در کنار رونالدو آنطور که انتظار می‌رفت بدرخشد.

 

سیمئونه مایل است دیبالا را به عنوان جانشین آنتوان گریزمان به اتلتیکو منتقل کند و فروش او به اتلتیکو می‌تواند از نظر مالی کمک قابل توجهی برای یوونتوس باشد. جالب اینجا است که زمستان امسال، یوونتوس با پیشنهادهایی از پاری‌ سن ژرمن، بایرن مونیخ و منچسترسیتی برای خرید دیبالا روبرو بود که به همه آنها جواب منفی داد ولی حالا اوضاع فرق کرده است و آن جواب منفی باید در فصل تابستان به پاسخ مثبت تبدیل شود.

 

1406835

 

یکی دیگر از ستاره‌هایی که توتو اسپورت احتمال خروج‌‌شان را بالا می‌داند میرالم پیانیچ است. پیانیچ هم در گذشته از طرف پاری سن ژرمن، رئال مادرید و منچسترسیتی پیشنهاد داشته. توتو اسپورت می‌گوید یوونتوس خوشحال است که ارزش پیانیچ در بازار نقل و انتقالات نسبت به رقمی که یووه برای خرید او از رم پرداخته دو برابر شده است.

 

دیگر بازیکنی که توتو اسپورت از او به عنوان گزینه خروج از یووه یاد کرده ژوآو کانسلو است که بر اساس این گزارش، هر دو باشگاه شهر منچستر خواهان به خدمت گرفتنش هستند.

 

با این همه توتو اسپورت می‌گوید مدیران باشگاه یوونتوس قبل از اینکه برای فروش بازیکنان مازاد و جذب ستاره‌های مد نظرشان اقدام عملی انجام دهند، ابتدا باید تکلیف سرمربی بعدی تیم‌ را مشخص کنند چرا که انتظار می‌رود یک مربی بزرگ جانشین آلگری در یووه شود و مربیان بزرگ معمولاً دوست ندارند به تیمی وارد شوند که در جابجایی و نقل و انتقال بازیکنانش نقشی نداشته‌اند.

 

دیدگاه‌ها