کد خبر : 1611725 | 25 اردیبهشت 1398 ساعت 16:04 | 2.2K بازدید | 0 دیدگاه

اتفاق عجیب در جم در آستانه دیدار با پرسپولیس!

در آستانه برگزاری دیدار پارس جنوبی و پرسپولیس در جم اتفاق عجیبی در این شهرستان رخ داده است.

اتفاق عجیب در جم در آستانه دیدار با پرسپولیس!

به گزارش ورزش سه، تیم پارس جنوبی در چارچوب رقابت های هفته سی ام لیگ برتر میزبان پرسپولیس تهران است.مسابقه ای که اگر پرسپولیس در آن بازنده شود، شانس قهرمانی را در اختیار سپاهان قرار می دهد.


در حالی که همه در جم و استان بوشهر درگیر هر چه بهتر برگزار شدن این دیدار هستند، خبرهایی منتشر شده مبنی بر اینکه عباس دراهکی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان جم به دنبال ایجاد تغییرات در مدیریت باشگاه پارس جنوبی است؛ اقدامی که رایزنی‌های زیادی هم برای تحقق آن صورت گرفته و افراد زیادی را درگیر خود کرده است.


بر اساس آنچه خبرگزاری تسنیم نوشته، این اقدام غیرمتعارف که با دلخوری مسئولان نفتی منطقه همراه بوده، این پرسش را ایجاد کرده که این فعالیت‌ها چه ارتباطی با این مدیر دارد؟ به نظر می‌رسد وزارت ورزش و جوانان باید به این موضوع ورود جدی داشته باشد که تغییرات در یک باشگاه چه ارتباطی با وظایف و ماموریت‌های یک اداره ورزش شهرستان دارد.


در هر صورت آنچه در این یکی دو روز اهمیت دارد این است که دیدار هفته پایانی لیگ برتر با آرامش و در شرایطی خوب برگزار شود و اینگونه اقدامات می‌تواند برهم زننده آرامش در جم باشد و عملا انتقادات زیادی را به وجود آورده است.

دیدگاه‌ها