کد خبر : 1578789 | 04 دی 1397 ساعت 12:13 | 18.5K بازدید | 0 دیدگاه

سولسشر: گری نویل و دیگران از من انتقاد خواهند کرد

اوله گونار سولسشر، سرمربی موقت منچستریونایتد مدعی شد که در مدتی که روی نیمکت این تیم خواهد نشست، خشم هم تیمی‌های سابقش از جمله گری نویل را حس خواهد کرد.

سولسشر: گری نویل و دیگران از من انتقاد خواهند کرد

به گزارش "ورزش سه"، پس از اخراج ژوزه مورینیو از نیمکت یونایتد، سولسشر به جای او به عنوان مربی موقت تا پایان فصل انتخاب شد. او در اولین گام خود موفق شد کاردیف را در ولز، با نتیجه 5-1 شکست دهد. گری نویل، پل اسکولز، ریو فردیناند و دیگر بازیکنان سابق یونایتد که به عنوان کارشناس در برنامه های تلویزیونی حضور می‌یابند، بارها از باشگاه به خاطر تصمیماتشان در سال‌های اخیر انتقاد کردند. جدی ترین انتقادها نیز به اخراج مورینیو بود ولی حال در آستانه دیدار با هادرسفیلد، سولسشر انتظار رفتار تند هم تیمی‌های سابقش را دارد.

 

 

1366636

 

 

او گفت:" نگران نباشید، گری به من خیلی سخت می‌گیرد. من 11 سال در رختکن کنار او می‌نشستم. او کنار من بود و ... شما گری را می‌شناسید. او پول می‌گیرد که نظرش را بدهد و البته این کاریست که باید انجام دهد. من با کس دیگری تفاوت ندارم، تفاوتی بین من و دیگر مربیان نیست. به نظرم مسئولیت من هم به همان اندازه است. ولی من برای انها بازی نمی‌کنم. کار من این است که کاری کنم بازیکنان از فوتبال لذت ببرند."

دیدگاه‌ها