کد خبر : 1589155 | 15 بهمن 1397 ساعت 13:01 | 19.8K بازدید | 0 دیدگاه

اولین اخراج دوران فوتبالی ماریو گومز

ماریو گومز، مهاجم ملی‌پوش آلمانی باشگاه اشتوتگارت، دیروز در جریان تساوی 2-2 اشتوتگارت و فرایبورگ برای اولین بار در دوران فوتبالی خود از زمین اخراج شد و گفت از اخراج خود شوکه است.

اولین اخراج دوران فوتبالی ماریو گومز

به گزارش "ورزش سه"، ماریو گومز، مهاجم ملی‌پوش آلمانی باشگاه اشتوتگارت، دیروز درحالیکه تیمش در هفته بیستم بوندس‌‌لیگا میزبان فرایبورگ بود در دقیقه 89 بازی از سوی داور دو کارت زرد پیاپی دریافت کرد و با دریافت کارت قرمز از زمین اخراج شد. نکته جالب اینکه ماریو گومز در طول دوران فوتبالی طولانی خود تا کنون هرگز در جریان یک مسابقه از بازی اخراج نشده بود. به همین علت، گومز که کارت قرمز داور را در مقابل چشمان خود می‌دید با حالتی شوکه‌شده به داور اعتراض می‌کرد.

 

1379068

 

ماریو گومز بعد از پایان بازی که با تساوی 2-2 به پایان رسید از تصمیم داور برای اخراج او به شدت عصبانی بود و در گفتگو با خبرنگارانی که برای پوشش این خبر عجیب یعنی اولین اخراج بازیکنی کهنه‌کار مثل گومز به دنبال او می‌گشتند، داور را به انتقام‌‌گیری متهم کرد.

 

گومز در گفتگو با خبرنگاران گفت:" راستش را بخواهید از تصمیم داور شوکه شدم. من فقط با توپ کار داشتم". این در حالی است که داور پیش از اخراج گومز، ظرف چندین دقیقه دو بار به او تذکر داده بود.

 

گومز در ادامه سخنان خود، داور را به انتقام‌گیری از او متهم کرد و گفت به دلیل صحبت‌هایی که در بازی قبلی با داور مسابقه دیروز داشته، داور خواسته به این ترتیب از او انتقام بگیرد. گومز گفت:" شاید هم انتقامی در کار نباشد ولی تفسیر من از ماجرا این است".

 

 

میشائیل رشکه، مدیر ورزشی اشتوتگارت هم بعد از پایان بازی به اخراج گومز واکنش نشان داد و گفت:" نمی‌توانم علت اخراج گومز را درک کنم".

 

مارکوس واین‌زیرل، سرمربی اشتوتگارت هم بعد از پایان بازی گفت اخراج گومز در نتیجه بازی تاثیرگذار بوده است. چرا که بعد از اخراج گومز در دقیقه 89، فرایبورگ موفق شد در دقیقه 90+4 گل تساوی را به ثمر برساند و کار را به تساوی بکشاند. واین‌زیرل گفت:" مطمئنم اگر یازده نفره بودیم مجبور نمی‌شدیم آنقدر عقب بکشیم و در نتیجه در آخرین لحظات حریف صاحب آن موقعیت نمی‌شد و نمی‌توانست دروازه ما را باز کند".

 

دیدگاه‌ها