کد خبر : 1587249 | 07 بهمن 1397 ساعت 18:40 | 9.7K بازدید | 0 دیدگاه

آخرین تمرین تیم ملی پیش از دیدار برابر ژاپن

بازیکنان با بالاترین انگیزه در هزاع‌بن‌زاید

تمرین امروز ملی پوشان به عنوان آخرین تمرین پیش از دیدار برابر تیم ملی ژاپن در زمین اصلی مسابقه یعنی زمین ورزشگاه هزاع بن زاید برگزار شد.

بازیکنان با بالاترین انگیزه در هزاع‌بن‌زاید

به گزارش "ورزش سه"، ملی پوشان که برای اولین بار در العین به میدان می رفتند آخرین تمرین خود را پیش از دیدار برابر ژاپن در ورزشگاه هزاع بن زاید این شهر به انجام رساندند. 

 

* تمرین امروز تیم ملی در حالی برگزار می شد که کارلوس کی روش و مسعود شجاعی پیش از آغاز آن در نشست مطبوعاتی پیش از دیدار حضور پیدا کردند. 

 

* به دلیل نزدیک بودن زمان تمرین تیم ملی و نشست مطبوعاتی، مسعود شجاعی در ابتدا پاسخگوی خبرنگاران شد و سپس سالن نشست را ترک کرد تا از ابتدا در تمرین حضور داشته باشد. 

 

* تمرین تیم ملی از ساعت 16 در زمین اصلی هزاع بن زاید کلید خورد. 

 

* بازیکنان به مانند همیشه پس از حضور در زمین به رقابت پرداختند.

 

 

* تمامی بازیکنان حاضر در تمرین با انگیزه بسیار بالا در زمین حضور پیدا کردند. 

 

* خبرنگاران نسبتا زیاد ژاپنی در تمرین امروز تیم ملی حضور پیدا کردند و به صورت آنلاین گزارش تمرین و عکس های خود را برای رسانه های خود ارسال می کردند. 

 

* علیرضا جهانبخش یکی از روی فرم ترین بازیکنان حاضر در زمین بود. او با اغلب بازیکنان شوخی می کرد و به قولی با توپ سر به سر آنها می گذاشت. 

 

* کارلوس کی روش پس از حضور در میدان به مانند همیشه بازیکنان را دور خود جمع کرد و به گونه ای حتی جدی تر از همیشه دقایقی برای آنها صحبت کرد. 

 

* بازیکنان پس از صحبت های کی روش تمرین خود را آغاز کردند. 

 

* آنها در ابتدا به گرم کردن بدن های خود زیر نظر میک مک درموت پرداختند. 

 

* پس از آن به چند گروه تقسیم شدند و تمرین همیشگی آقاوسط را سر گرفتند. 

 

* طبق معمول جرزنی و کل کل مهمترین نکته این تمرین ملی پوشان بود که باید با یک ضرب توپ را رد کنند و لو هم ندهند.

 

 

* گروهی که در آن شجاعی و جهانبخش و رضاییان و ابراهیمی و ... بودند سر و صدای بسیار تولید کردند و بازار کل کل و جرزنی در آن داغ تر از جاهای دیگر بود. 

 

* تمرین امروز تیم ملی نیز در مدت زمان 15 تا 20 دقیقه برای اصحاب رسانه باز بود و به همین دلیل پس از مدت زمان مورد نظر خبرنگاران و عکاسان و تصویربرداران داخلی و خارجی مجبور به ترک محل تمرین تیم ملی شدند. 

 

* پس از پایان تمرین تیم ملی، از ساعت 18 بازیکنان تیم ملی برای انجام آخرین تمرین خود پیش از دیدار برابر ژاپن  در زمین حاضر شدند.

دیدگاه‌ها