کد خبر : 1015580 | 21 تیر 1392 ساعت 00:08 | 2.3K بازدید | 0 دیدگاه

ممکن است تغییراتی در استقلال و پرسپولیس ایجاد شود؛

عباسی:پاداش والیبالی‌ها با فوتبال یکسان است

وزیر ورزش و جوانان گفت: پاداشی که برای صعود به جام جهانی به تیم ملی فوتبال داده شد، به والیبالی‌ها هم پرداخت می‌شود.

عباسی:پاداش والیبالی‌ها با فوتبال یکسان است
 محمد عباسی امشب در مراسم ضیافت شام والیبالیست‌های تیم ملی حاضر شد و خطاب به آنان اظهار داشت: والیبال ایران هم‌اکنون در جهان به عنوان یک پدیده معرفی شده است شما در اولین تجربه توانستید مقابل قدرت‌های بزرگ جهان ایستادگی کنید و من نام این موضوع را خودباوری می‌گذارم.
به گزارش فارس، وی ادامه داد: هر چند که تمام مردم ایران برای موفقیت شما دعا کردند اما مطمئنم خود شما هم بسیار تلاش کردید و من به اقتدار شما بازیکنان افتخار می‌کنم. هفته گذشته رئیس جمهور از شما تشکر کرد و من هم حالا آمده‌ام که از شما تشکر و تقدیر کنم.
عباسی گفت: خودم دوست داشتم در ایتالیا و کوبا کنار شما باشم اما نشد، ولی بدانید دل من و تمام مردم ایران همیشه کنار شما است. ما باید قدرت خودمان را به یاری خداوند حفظ کنیم و مغرور نشویم تا بتوانیم به پیروزی‌هایمان ادامه دهیم. من معتقدم در بازی والیبال نه تنها دست و پای بازیکن باید با هم هماهنگ باشند بلکه دل‌هایتان هم باید به هم متصل شود.
وزیر ورزش و امور جوانان خاطرنشان کرد: شما در این دوره از مسابقات خودتان را بازنده نمی‌دانید و این موضوع را باید مدیون ولاسکو باشیم چرا که در گذشته وقتی فکر می‌کردیم می‌خواهیم برابر تیمی قدرتمند به میدان برویم کمی نگران بودیم، فارغ از هر نتیجه‌ای که شما در بازی برابر آلمان کسب می‌کنید، باید بگویم که مردم شجاعت، غیرت و بزرگی را در شما دیده‌اند. هرچند با نتایج خوب خود توقعات را بالا برده‌اید، اما مطمئنم مردم از شما راضی هستند.
عباسی با بیان اینکه ما وظیفه داریم در قبال زحمات شما از شما تقدیر کنیم، تصریح کرد: می‌دانم شما برای پاداش بازی نمی‌کنید و بازیکنان بزرگی هستید که بزرگی ملت ایران را هدف خود قرار داده‌اید.
در ادامه این ضیافت محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال گفت:‌ از وزیر ورزش می‌خواهم پس از بازی با آلمان هدیه‌ای را که به فوتبالیست‌ها داده است به والیبالیست‌ها هم بدهد که این درخواست داورزنی مورد موافقت وزیر ورزش قرار گرفت.
عباسی در پایان این ضیافت در جمع خبرنگاران حاضر شد و در خصوص مشکلاتی که برای تعلیق ورزش ایران بوجود آمده بود، تصریح کرد: این مشکلات برطرف شده است، ورزش ایران باید اقتدار داشته باشد و اثرگذاری خود را حفظ کند نه اینکه تحت تأثیر فشارهای بیرونی قرار بگیرد. ما باید در داخل کشور از قواعد و اقتدار خود حمایت کنیم و من مشکلی در این زمینه نمی‌بینم.
عباسی در مورد حضور رویانیان در باشگاه پرسپولیس و ادامه فعالیت‌اش، گفت: مدیران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس همچنان به کار خود ادامه می‌دهند و از آنان حمایت می‌کنیم اما ممکن است به دلیل برخی مسائل تغییراتی در این دو باشگاه بوجود بیاید که ما آن را به هیئت مدیره‌ها سپرده‌ایم. رویانیان به دلیل پایان دوران ماموریتش نمی‌توانست مدیرعامل باشد، اما ما هنوز پیگیر این موضوع هستیم.
وزیر ورزش در خصوص تعویق در برگزاری انتخابات فدراسیون کشتی خاطرنشان کرد: انتخابات فدراسیون‌ها باید به موقع برگزار شود ما تصمیم‌گیری درباره این مسئله را به مجمع دموکراتیک فدراسیون سپرده‌ایم و این مجمع تصمیم گرفت انتخابات فدراسیون کشتی به تعویق بیفتد.
وی در پاسخ به این سؤال که تعویق انتخابات به دلیل نامه فدراسیون جهانی کشتی بود یا خیر،‌تصریح کرد: نامه‌ای به دست من نرسیده و اصلا موضوع تعویق وجود ندارد.
عباسی در پایان در خصوص نام لیگ برتر فوتبال که به نام خلیج فارس است، خاطرنشان کرد: از تمام کشورها خواسته‌ایم مسائل سیاسی را وارد ورزش نکنند و نام خلیج فارس همیشه پایدار است.

دیدگاه‌ها