کد خبر : 1612986 | 31 اردیبهشت 1398 ساعت 11:07 | 899 بازدید | 0 دیدگاه

طعنه مانچینی به برگزیت و فینال‌های انگلیسی

روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی ایتالیا با طعنه زدن به دو فینال اروپایی امسال گفت درحالیکه انگلیس در حال ترک اتحادیه اروپا است تیم‌های لیگ برتر، فوتبال این قاره را به تصاحب درآورده‌اند.

طعنه مانچینی به برگزیت و فینال‌های انگلیسی

به گزارش "ورزش سه"، روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی ایتالیا که سابقه سرمربی‌گری در منچسترسیتی و حضور در لیگ برتر انگلیس را دارد در آستانه دو فینال اروپایی امسال که بین چهار تیم انگلیسی برگزار خواهد شد با لحنی کنایی گفت درحالیکه انگلیس به خاطر برکزیت در حال خروج از اروپا است، ولی باشگاه‌های انگلیسی فوتبال اروپا را تحت سیطره خود درآورده‌اند.

 

این اولین بار در تاریخ اروپا است که هر چهار تیم حاضر در فینالهای لیگ قهرمانان و لیگ اروپا از یک کشور هستند. لیورپول و تاتنهام روز اول ژوئن در شهر مادرید فینال چمپیونزلیگ را برگزار خواهند کرد و آرسنال و چلسی هم روز 29 مه در شهر باکو در فینال لیگ اروپا به مصاف هم خواهند رفت.

 

1407527

 

مانچینی که خود سابقه مربی‌گری در لیگ برتر را داشته و زمانی سرمربی منچسترسیتی بوده وقتی با پرسشی درباره تیمهای انگلیسی روبرو شد با لبخند گفت:" یعنی چه؟ از یک طرف می‌خواهند از اروپا خارج شوند و از طرف دیگر هر دو فینال اروپا را مال خودشان کرده‌اند".

 

سرمربی تیم ملی ایتالیا در ادامه گفت:" تیم‌های انگلیسی قوی هستند و از نظر اقتصادی قدرت مالی و درآمد هنگفتی دارند، خیلی بیشتر از تیمهای ایتالیایی. آنها می‌توانند سرمایه‌گذاری کنند و تیمهای درجه‌یکی با یک لشکر بازیکن ستاره بسازند. یکی از دلایل موفقیت انگلیسی‌ها این است".

 

مانچینی در ادامه گفت:" تیمهایی که امسال از چمپیونزلیگ حذف شدند شاید از نظر فنی قوی‌تر بودند ولی خب، زیبایی فوتبال همین است دیگر. هیچکس انتظار نداشت این دو تیم انگلیسی به فینال چمپیونزلیگ برسند".

 

دیدگاه‌ها