کد خبر : 1612924 | 31 اردیبهشت 1398 ساعت 00:03 | 1.5K بازدید | 0 دیدگاه

به اندازه کافی این سال ها در اصفهان فحش شنیدم

خلیل‌زاده: امروز باید حمایت بیشتری از ما می شد

برتری مقابل السد شاید از نظر حیثیتی مهم بود اما برای قهرمان ایران لذتی نداشت، واقعیتی که مدافع پرسپولس هم به آن اعتراف کرد.

خلیل‌زاده: امروز باید حمایت بیشتری از ما می شد

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس نبرد تشریفاتی با السد را مقتدرانه برد تا وداع با آسیا تلخ تر از قبل شود چون این تیم می توانست باز هم طعم حضور در جمع برترین های آسیا را بچشد. مدافع سرخ ها با اشاره به این نکته مدعی شد این برد هیچ شیرینی نداشت و بیشتر آنها را به فکر فرو برد.


شجاع خلیل‌زاده پس از برتری مقابل السد قطر در آخرین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، گفت: این پیروزی لذتی برای ما نداشت، چون به مرحله بعد صعود نکردیم. حق‌مان بود که راهی مرحله بعد شویم، اما ناداوری‌ها اجازه نداد.


اوادامه داد: از هواداران پرسپولیس گله دارم، آنها باید امروز بیشتر از تیم‌شان حمایت می‌کردند، چون تیم‌شان قهرمان لیگ است. با این حال دست آنهایی را که امروز به ورزشگاه آمدند را می‌بوسم. امیدوارم نیمه‌نهایی جام حذفی را ببریم و به فینال برسیم و هواداران را با قهرمانی در جام حذفی خوشحال کنیم.


مدافع پرسپولیس در خصوص اینکه اتفاقات دیدار پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر باعث ترس آنها از سفر به اصفهان نمی شود، تصریح کرد: ما ترسی نداریم، چون آن قدر هوادار داریم که نگران نباشیم. بازی با سپاهان سخت است، اما امیدوارم برنده از زمین خارج شویم.


خلیل‌زاده در پایان گفت: هواداران سپاهان در همه بازی‌ها فحاشی می‌کنند، اما امیدوارم این بازی چنین کاری نکنند. دو، سه سال اخیر که به اصفهان می‌روم، چیزی جز فحاشی نمی‌شنوم. با این حال، مردم اصفهان مردم شریفی هستند و خاطرات خوبی از حضور در این شهر دارم. برخی هواداران که برای فحاشی می‌آیند، برای بازی‌ سپاهان نیست، بلکه برای فحاشی به پرسپولیس به ورزشگاه می‌آیند.

دیدگاه‌ها