کد خبر : 1612728 | 30 اردیبهشت 1398 ساعت 10:31 | 3.2K بازدید | 0 دیدگاه

راهکار استقلال برای بدهکاران خارجی؛ دلار به جای دلار

باشگاه استقلال از همین حالا با معضل بزرگی برای فصل آینده خود در مباحث مالی رو به رو است.

راهکار استقلال برای بدهکاران خارجی؛ دلار به جای دلار

به گزارش "ورزش سه"، حکم نهایی دادگاه CAS برای پرداخت بدهی پرو پئیچ کروات نیز صادر شد و استقلالی ها رقمی بیش از 350 هزار دلار باید به این بازیکن سابق خود پرداخت کنند؛ رقمی که در کنار بدهی به شفر و دستیاران او و البته بویان و چند چهره دیگر می تواند بخش اعظمی از بودجه استقلال را مصرف کند و کار آبی ها برای فصل جاری را سخت خواهد کرد.


مدیران استقلال اما پیش از این برای این موضوع برنامه ریزی لازم را انجام داده بودند و یکی از دلایلی که خیلی زود به دنبال ترانسفر چند بازیکن خود رفتند، همین موضوع است.


استقلالی ها از حق انتقال بازیکنانی مانند صیادمنش، طارق همام و چند چهره دیگر قرار است بدهی های شفر و دستیاران او را پرداخت کنند که در کنار مبلغ قرارداد سال آینده، از سال جاری نیز رقمی را طلب دارند.
همچنین درآمدهای دلاری استقلال از فیفا نیز قرار است به مطالبات پرو پئیچ اختصاص پیدا کنند و به این ترتیب نگرانی از پرداخت این ارقام فعلا وجود ندارد اما نکته کلیدی، هدر رفتن درآمدهایی است که می توانست به استقلال کمک زیادی کند.


آبی ها می توانستند با این رقم چشمگیر درآمد ارزی، گام های بلندی برای حرفه ای تر کردن باشگاه خود بردارند اما حالا باید تاوان هزینه سنگین سو مدیریت سکانداران قبلی باشگاه را پرداخت کنند.

دیدگاه‌ها