کد خبر : 1612483 | 29 اردیبهشت 1398 ساعت 09:39 | 1.1K بازدید | 0 دیدگاه

دی بروین:

خوشحالم در موفقیت تاریخی سیتی نقش داشتم

کوین دی‌بروین که دیروز در فینال جام حذفی برای منچسترسیتی گلزنی کرد تا در قهرمانی تیمش نقش داشته باشد می‌گوید گلزنی در فینال بعد از مصدومیت طولانی بسیار لذت‌بخش بوده است.

خوشحالم در موفقیت تاریخی سیتی نقش داشتم

به گزارش "ورزش سه"، کوین دی‌بروین بعد از مدتها دوری از ترکیب منچسترسیتی به دلیل مصدومیت، دیروز در آخرین بازی فصل تیمش در فینال جام حذفی، به میدان رفت و توانست یکی از شش گل سیتی را به ثمر برساند و در قهرمانی تیمش و افتخار تاریخی فتح هر سه جام فوتبال باشگاهی انگلیس نقش بازی کند.

 

1407013

 

دی‌بروین، بعد از بازی گفت از اینکه توانسته در کسب این افتخار مهم توسط سیتی نقش داشته باشد بسیار خوشحال است و اعتراف کرد غیبت‌های اخیرش از ترکیب سیتی به دلیل مصدومیت او را از نظر روحی- روانی بسیار فرسوده کرده بوده و بازگشت به ترکیب سیتی برای او فوق‌العاده لذت‌بخش است.

 

دی‌بروین بعد از بازی به خبرنگاران گفت:" حضور در این بازی مهم و این قهرمانی برای من باعث افتخار است. بعد از مصدومیتی که در  بازی با تاتنهام به آن دچار شدم از نظر روحی- روانی خیلی فرسوده شده بودم. پنج بار مصدومیت در طول یک سال خیلی زیاد است. ولی بالاخره توانستم خودم را به تیم برسانم و در آخرین بازی فصل برای سیتی به میدان بروم و در قهرمانی تیمم نقش داشته باشم".

 

1407012

 

ستاره بلژیکی سیتی در ادامه گفت:" از اینکه توانستم فصل را اینطوری به پایان برسانم واقعا احساس غرور می‌کنم چون توانستم به همه نشان بدهم که من همان دی‌بروین همیشگی هستم و امیدوارم فصل آینده بتوانم حتی از این هم بهتر باشم".

 

 

دیدگاه‌ها