کد خبر : 1611320 | 23 اردیبهشت 1398 ساعت 17:13 | 32.7K بازدید | 0 دیدگاه

وداع ژاوی با هواداران السد در الکلاسیکوی قطری

هافبک اسپانیایی و کاپیتان تیم فوتبال السد برای آخرین بار در ورزشگاه جاسم بن حمد به میدان رفت و با هواداران این تیم خداحافظی کرد.

وداع ژاوی با هواداران السد در الکلاسیکوی قطری

 به گزارش "ورزش سه"، ژاوی هرناندز  یکی از بازیکنان ماندگار دنیای فوتبال که چند سالی است در باشگاه السد قطر حضور دارد اخیرا اعلام کرده است  که قصد دارد در پایان این فصل از دنیای فوتبال خداحافظی کند .  از همین رو  روز شنبه در جریان دیدار دو همشهری الریان و السد که در فوتبال قطر که  به الکلاسیکو معروف است از هواداران السد خداحافظی کرد چرا که دیگر در این ورزشگاه به میدان نخواهد رفت .


در این دیدار هواداران  السد در دقیقه 6 با رونمایی از یک بنر بسیار بزرگ  از  کاپیتان تیمشان به زبان اسپانیایی تشکر کردند . در پایان بازی نیز بازیکنان السد  ژاوی را روی شانه هایشان گرفتند و مثل رسم فوتبالی ها  او را به هوا پرتاب کردند .


 این در حالی است که پیش از این هم  ژاوی در پایان فصل 2015- 2016  طی یک مراسم باشکوه در ورزشگاه نیوکمپ از بارسلونا خداحافظی کرده  بود .

 

1405786


او که  از سال 2015  به باشگاه السد قطر پیوسته است در سال 2017  موفق به فتح عنوان لیگ ستارگان قطر شد .علاوه براین،  ژاوی همچنین موفق به کسب جام پرنسس ، جام قطر، و جام حذفی شیخ جاسم نیز شده است . او حالا درصدد است با حضور در فینال  جام امیر قطر یک جام دیگر به کلکسیون افتخارات بی نظیرش  اضافه کند .


گفتنی است دیدار الریان و السد   که از مرحله نیمه نهایی جام امیر قطر در ورزشگاه جاسم بن حمد برگزار شد با نتیجه دو بر صفر به سود السد خاتمه یافت.آنها باید روز جمعه در مرحله فینال در ورزشگاه خانگی الوکره به مصاف الدحیل بروند .


 دیدار دو تیم السد و الریان علاوه بر  آخرین حضور ژاوی در ورزشگاه خانگی السد همچنین آخرین حضور فریرا روی نیمکت مربیگری السد نیز بود.


فریرا در مورد خداحافظی ژاوی با پیراهن السد گفت:« در دورانی که با ژاوی کار کردم، او همواره در بالاترین سطح بود. باید به این نکته اذعان کنم که ژاوی بدون توجه به شهرت خود و اینکه چه بازیکن سرشانسی است، تمام توجهش را به جوانان داشت و هدفش کمک به تیم بود.»

 

1405785


فریرا در پاسخ به سوالی در مورد حضور ژاوی به عنوان سرمربی السد گفت:« او قطر، السد و بازیکنانش را به خوبی می شناسد. البته او خوش شانس هم است که در کشوری با زیر ساخت های ورزشی عالی که در دنیا بی نظیر است، حضور دارد. برای او و السد بهترین ها را آرزو دارم  و مطمئنم که او می تواند در السد موفق باشد؛ چرا که اینجا همه او را قبول دارند و شخصیت محبوبی است.»


فریرا در پایان گفت:« این بازی شماره 124 و آخرین حضورم روی نیمکت السد بود و از دوران حضورم در السد کاملا راضی و خوشحال هستم. باید از همه هواداران و مسئولان باشگاه تشکر کنم که در این سال ها حامی من بودند. دوران من در السد تمام شده ولی دوران مربیگری ام ادامه خواهد داشت. حاضرم در باشگاهی در قطر یا خارج از آن شروع به کار کنم. پیشنهادات را بررسی می کنم و بهترین را انتخاب خواهم کرد. دوست دارم در قطر  یا کشوری دیگر در آسیا کار کنم. همه می دانند که من عشقم  به فوتبال را رها نمی کنم.»

دیدگاه‌ها