کد خبر : 1609298 | 14 اردیبهشت 1398 ساعت 19:29 | 21.7K بازدید | 0 دیدگاه

الاهلی و الاتحاد به دنبال جذب عموری

وضعیت مبهم فوق ستاره اماراتی در الهلال (عکس)

عمرعبدالرحمن درحالی آماده بازگشت به میادین است که هیچ پیشنهادی مبنی بر تمدید قرارداد با الهلال دریافت نکرده است.

به گزارش "ورزش سه"، درست چند ماه قبل از شروع جام ملت‌های آسیا شوک بزرگی به تیم ملی امارات و هم‌چنین باشگاه الهلال وارد شد. عمر عبدالرحمن فوق ستاره اماراتی با پارگی رباط مواجه شد تا دو تورنمنت بزرگ ملی و باشگاهی پیش رو را از دست بدهد.

 

الهلال که در نقل و انتقالات تابستانی با جذب عموری هدفی جز قهرمانی در لیگ عربستان و هم‌چنین قدرت نمایی در آسیا را نداشت، پس از خروج این هافبک از ترکیبش با افت شدیدی مواجه شد و حالا قافیه را در قهرمانی به رقیب قدرتمند خود یعنی النصر واگذار کرده‌ است.

با این حال شنیده می‌شود که عموری با حضور در اسپانیا آخرین مراحل درمانی خود را پشت سر گذاشته و آماده حضور در تمرینات است. حالا او می‌تواند پس از دوری شش ماهه، تمرینات خود را همراه با الهلال آغاز کند. اما در این میان یک مشکل اساسی وجود دارد و آن هم وضعیت مبهمی است که بین این فوق ستاره و باشگاه سعودی پیش آمده.

 

1403279

 

قرارداد عمر عبدالرحمن با الهلال یک ساله بود و حالا در آستانه اتمام است. از طرفی مدیران و هم‌چنین بازیکنان این تیم بسیار تمایل دارند تا سال آینده از وجود او بهره ببرند و عموری را بهترین جایگزین برای محمد شلهوب می‌دانند. با این حال هنوز هیچ پیشنهاد رسمی برای تمدید قرارداد از سوی باشگاه به این ستاره ارائه نشده است. به همین دلیل، دو باشگاه الاهلی و الاتحاد عربستان عزم خود را برای جذب عمرعبدالرحمن جزم کرده‌اند. هم‌چنین احتمال بازگشت دوباره وی به العین وجود دارد. موضوع مهمی که در نهایت توسط عموری مشخص می‌شود و خود او تصمیم می‎‌گیرد فوتبالش را در کدام باشگاه ادامه دهد.

دیدگاه‌ها