کد خبر : 1611455 | 24 اردیبهشت 1398 ساعت 12:10 | 7.1K بازدید | 0 دیدگاه

رقبای آسیایی سرخابی ها به فینال رسیدند

السد – الدحیل؛ جنگ برای جام کاس امیر قطر

فینالیست های حاضر در دومین جام معتبر فوتبال قطر معرفی شدند و همان طور که پیش بینی می شد یک بار دیگر شاهد جنگی دیدنی میان رقبای سرخابی های پایتخت خواهیم بود.

السد – الدحیل؛ جنگ برای جام کاس امیر قطر

به گزارش "ورزش سه"، السد چند شب قبل با عبور از سد الریان توانست راهی فینال کاس امیر قطر شود تا برای دبل در این فصل امیدوارتر از همیشه باشد. اما رقیب السدی ها در این راه دوباره الدحیل شد تا این دو تیم پرستاره و مدعی که رقابت نفسگیری در لیگ ستارگان داشتند برای دومین جام معتبر قطر هم جنگی دیدنی پیش رو داشته باشند.


الدحیل با تمام ستاره هایش شب گذشته از سد السیلیه عبور کرد تا رقیب السد در فینال کاس امیر قطر لقب بگیرد، جنگی دیدنی که از چند جنبه دارای حساسیت های ویژه ای خواهد بود. استاد الدوحه در گزارش خود از رویاروی جذاب معروف ترین تیم های حال حاضر لیگ ستارگان مدعی شد ورزشگاه زیبای الوکره در افتتاحیه رسمی خود با خداحافظی ستاره ای سرشناس در دنیای فوتبال همچون ژآوی هرناندز مواجه خواهد بود.


ورزشگاه الوکره به شکلی زیبا برای میزبانی جام جهانی 2022 قطر ساخته شد و بالغ برای 250 میلیون یورو هزینه روی دست سران این کشور گذاشت که قرار است در اولین بازی مهم، فینال کاس امیر میان تیم های السد و الدحیل خواهد بود. این جدال برای روی فاریا و شاگردانش جنبه انتقامی هم دارد چون بعد از این که در معتبرترین جام رقابت را به السد باختند، در اندیشه گرفتن دیگر جام معتبر قطر و ممانعت از دبل رقیب دیرینه خود هستند.

دیدگاه‌ها