کد خبر : 1600824 | 06 فروردين 1398 ساعت 19:12 | 44.8K بازدید | 0 دیدگاه

تکرار گل مسی، شکست برابر سبک همیشگی؛

دیدار با کره برای کی روش دژاوو شد! (عکس)

سرمربی سابق تیم ملی ایران در دیدار با کره جنوبی روز سخت و عجیبی را سپری کرد.

به گزارش "ورزش سه"، کلمبیا در دومین تجربه خود با کارلوس کی روش سرمربی پرتغالی و جدید این کشور برابر کره جنوبی شکست خورد؛ کی روش در جریان سال های طولانی حضور در فوتبال ایران همواره برابر کره جنوبی تیمی برنده بود و کسب موفقیت برابر این تیم، تبدیل به عادت برای او شده بود اما این بار کره ای ها به سبک ایران در دوران کی روش، به سرمربی کلمبیایی ضربه زدند و پایه گذار شکست او شدند.
سون هیونگ مین ستاره کره ای تاتنهام گل اول این دیدار را به سبک تیم کی روش و با استفاده از یک باز پس گیری توپ و واکنشی سریع وارد دروازه کلمبیا کرد تا این تیم خیلی زود از حریف خود پیش بیفتد و بتواند دروازه کلمبیا را باز کند.


در نیمه دوم نیز گلی که تیم کره به ثمر رساند، شباهت زیادی به گل مسی به ایران داشت و حرکت عرضی این بازیکن باعث شد تا دروازه کلمبیا باز شود.

 

1392981

 

1392983

 

1392982

 

1392980

 


کی روش در این دیدار البته از تیم دوم خود استفاده کرد و چهره هایی مانند فالکائو، باریوس، خامس رودریگز و موریو در ترکیب اصلی حضور نداشتند و با این وجود موقعیت های زیادی خلق کرد و 7 شوت در چهارچوب داشت که چو دروازه بان کره جنوبی موفق شد با نمایش فوق العاده خود کلمبیا را ناکام بگذارد که واکنش او بخصوص در لحظه آخر دروازه کره را نجات داد.


دریافت گل به سبک دیدار با آرژانتین، دریافت گل به روشی که کی روش در آن مهارت دارد در کنار درخشش یک دروازه بان از جمله خاطرات کی روش در ایران بود که حالا برای او تبدیل به دژاوو شد.

دیدگاه‌ها