کد خبر : 1602302 | 15 فروردين 1398 ساعت 01:55 | 43K بازدید | 0 دیدگاه

روزهای ناامیدکننده کهکشانی ها ادامه دارد

والنسیا 2-1 رئال: با زیدان هم می بازند!

رئال مادرید در دیداری خارج از خانه مقابل والنسیا با نتیجه 2-1 شکست خورد و امیدهایش برای کسب رتبه دوم کمرنگ تر شد.

والنسیا 2-1 رئال: با زیدان هم می بازند!

به گزارش "ورزش سه"، رئالی ها که امیدوار بودند با بازگشت زین الدین زیدان، بتوانند به شرایط بهتری برسند، در دیدار امشب در خانه والنسیا نمایش چندان خوبی نداشتند و در نهایت شکست خوردند.

تیم میزبان بازی را بهتر آغاز کرد اما رئالی ها خیلی زود ابتکار عمل را در دست گرفتند و در دقیقه 7، اعتقاد داشتند که داور باید برخورد اسکیل گارای با سرخیو راموس در محوطه جریمه والنسیا را پنالتی اعلام کند اما داور دستور به ادامه کار داد.

برتری رئالی ها در مالکیت توپ ادامه داشت و در مقابل بازیکنان میزبان به دنبال استفاده از ضدحملات بودند. در دقیقه 20، همکاری گونسالو گدس و گامیرو، یک موقعیت خوب برای رودریگو ایجاد کرد اما در نهایت مارسلو این خطر را از مقابل دروازه رئال دفع کرد.

یک دقیقه بعد، ضربه والی تونی کروس، دروازه والنسیا را تهدید کرد اما نِتو با جاگیری مناسب، دروازه تیمش را نجات داد.

در ادامه بازی متعادل دنبال شد و هر دو تیم به دنبال زدن گل بودند تا اینکه در دقیقه 35 این والنسیا بود که توانست به گل برسد. بعد از اینکه داور ادعای بازیکنان والنسیا برای اعلام پنالتی به دلیل برخورد توپ به دست راموس را رد کرد، این تیم توانست بلافاصله دروازه ناواس را باز کند. روی همکاری گدس با سولر بود که این بازیکن در محوطه جریمه صاحب موقعیت شد و شوت دیدنی او، به گوشه دروازه کیلور ناواس رفت.

 

1395017

 

1395019

 

یک دقیقه بعد تیم میزبان می توانست به گل دوم برسد اما گامیرو ارسال خوب سولر را از کنار دروازه به بیرون زد.

در دقایق پایانی این نیمه هر دو تیم یکی دو موقعیت نصفه و نیمه دیگر داشتند اما در نهایت این والنسیا بود که با همان تک گل، با برتری به رختکن رفت.

با آغاز نیمه دوم، رئالی ها در تلاش بودند تا ابتکار عمل را در دست بگیرند اما پرس سنگین بازیکنان والنسیا، ابتکار عمل را از آنها گرفت. در دقیقه 54، این بازیکنان میزبان بودند که صاحب یک موقعیت خوب شدند اما تعلل سولر باعث شد تا کیلور ناواس مانع باز شدن دروازه رئال شود.

حملات رئال ادامه پیدا کرد و بازیکنان میزبان هم به دنبال استفاده از ضدحملات بودند. در دقیقه 62، بار دیگر والنسیا در آستانه گلزنی قرار گرفت اما باز هم ضربه رودریگو راهی به چهارچوب دروازه رئال پیدا نکرد.

 

 

1395011

 

زیدان با فرستادن ایسکو و گرت بیل به زمین تلاش کرد تا روند بازی را به سود تیمش تغییر بدهد ولی باز هم این بازیکنان میزبان بودند که صاحب موقعیت های بهتری می شدند.

در دقیقه 75 بار دیگر بازیکنان والنسیا تا آستانه باز کردن دروازه رئال پیش رفتند اما ضربه گامیرو را ناواس مهار کرد. اما سرانجام در دقیقه 83، تیم میزبان اختلاف را به دو گل افزایش داد. روی ضربه کرنر دنی پارخو بود که گارای بالاتر از مدافعان حریف ضربه سر را زد و حساب کار را 2-0 کرد.

رئالی ها که دیگر چیزی برای از دست دادن نداشتند، پیش کشیدند و بعد از یکی دو موقعیت خوب، سرانجام در سومین دقیقه از وقت های تلف شده، یکی از گل های خورده را جبران کردند. این بار هم روی یک ضربه کرنر بود که ارسال مودریچ به بنزما رسید و ضربه سر چکشی او تبدیل به گل شد.

اما شاگردان زیدان فرصت بیشتری برای زدن گل دوم نداشتند و بازی با نتیجه 2-1 به سود والنسیا به پایان رسید. با این شکست رئال 57 امتیازی باقی ماند و فاصله اش با اتلتیکو به 5 امتیاز افزایش پیدا کرد.

دیدگاه‌ها