کد خبر : 1602905 | 17 فروردين 1398 ساعت 18:39 | 20.8K بازدید | 0 دیدگاه

طعنه های ادامه دار سرمربی اینتر به ایکاردی

لوچانو اسپالتی، سرمربی ایتالیایی اینتر، در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار با آتالانتا حاضر شد.

طعنه های ادامه دار سرمربی اینتر به ایکاردی

به گزارش "ورزش سه"، نراتزوری برای افزایش شانس های کسب سهمیه، کار آسانی برابر آتالانتای رده پنجمی ندارد، اما خبر خوب برای اینتر غیبت دووان زاپاتا، بهترین گلزن حریف به دلیل محرومیت خواهد بود.

 

1395029

 

اسپالتی گفت: "آتالانتا یکی از تیم های باکیفیت لیگ ایتالیا محسوب می شود و آنها معمولا در بین تیم های بالای جدول جای دارند، اما ما نیز از نظر فیزیکی در شرایط مساعدی قرار داریم و می دانیم که بازی بزرگی در انتظار ماست و باید با تمام توان حاضر شویم.

 

دیدار دو تیم اینتر و آتالانتا یک جدال مستقیم است زیرا دیگر نمی توان تیمی مانند آتالانتا را تنها یک پدیده محسوب کرد و نمایش های تماشایی آنها شانسی نیست. غیبت دووان زاپاتا در تیم حریف؟ ما نیز در خط حمله خود لائوتارو مارتینز را در اختیار نداریم اما آتالانتا بازیکنان باکیفیت دیگری چون گاسپرینی و پاپو گومز را نیز در ترکیب دارد.

 

شرایط مائورو ایکاردی؟ قرار نیست اینجا من فاش کنم که چه بازیکنانی قرار است در ترکیب قرار گیرند، اما هر بازیکنی به میدان می رود در مسیر منافع اینتر تلاش خواهد کرد. گرفتن بازوبند از ایکاردی به همگان فهماند که اینتر یک تیم فوتبال است نه معطوف به یک بازیکن. همانطور که چند بار در گذشته نیز گفته ام، در طول فصل لحظاتی وجود دارد که شما باید با دقت بیشتری آن را تجزیه و تحلیل کنید."

دیدگاه‌ها