کد خبر : 1601848 | 12 فروردين 1398 ساعت 14:49 | 47.3K بازدید | 0 دیدگاه

انگار نه انگار که تا خرخره غرق در مشکلاتیم!

احمدزاده: ما دیگر در حال نابودی کامل هستیم

شرایط عجیب و غریب ملوانان، شرایط طاقت فرسای سفر به کرمان، بازپس گیری خوابگاه از بازیکنان و ... همه مصائبی است که در گفتگو با محمد احمدزاده به آن پرداختیم.

احمدزاده: ما دیگر در حال نابودی کامل هستیم

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال ملوان در بدترین شرایط چند سال اخیر خود قرار دارد. شرایطی که باعث شده آنها حتی برای سفرهای خود نیز دچار مشکلات عدیده شوند به همین دلیل گفتگو با محمد احمدزاده سرمربی تیم فوتبال ملوان انجام داده ایم تا کمی درباره شرایط موجود در این تیم حرف بزند و معضلات تیم را که روز به روز بیشتر می شود با انزلی چی ها در میان بگذارد.


کاملا در حال نابودی هستیم


در مورد تیم ملوان نمی دانم اصلا چه بگویم و یا از کجا بگویم زیرا هرچه بیشتر می گویم اصلا گوش شنوایی نیست ! اگر یادتان باشد بعد از بازی با شهرداری تبریز اعلام کردم وضعیت تیم خیلی بحرانی است و اگر مسئولین به داد تیم نرسند دیگر نمی توانیم به همان روند صعودی گذشته ادامه دهیم ولی شاید چون آن روز بازی را برده بودیم و ملوان چند برد پشت سر هم آورده بود کسی حرفهای من را جدی نگرفت زیرا من در طول این فصل اصلا مصاحبه ای نکرده بودم اما امروز مشاهده می کنید که تیم ما کاملا در حال نابود شدن است و نکته جالب اینکه هر چه فریاد میکشیم هیچکس به داد این تیم ریشه دار نمی رسد.


بازیکن لب تاب و ساعتش را فروخته!


قبل از عید مصاحبه کردم و گفتم آقایان در تمام عمرم چنین بازیکنان نجیب و متعصبی ندیده ام زیرا اینها بدون دریافت پول با جان و دل در تمرینات حاضر میشوند و در مسابقات با تمام وجود برای سربلندی نام ملوان و احترام به هواداران بازی می کنند من نمی توانم شب عید این بازیکنان را بدون پول پیش خانواده هایشان بفرستم ، شاید باور نکنید ولی بازیکن آمده است پیش من و می گوید برای تامین هزینه های حضور در انزلی و تمرینات تیم ، لب تاب و ساعتش را فروخته است ! آخر شما به من بگویید من با چه رویی باید در چشم این بازیکن نگاه کنم و بگویم بیاید سر تمرین !؟ خب معلوم است این بازیکن دیگر ، روحیه ای برای فوتبال کردن ندارد و در زمین دچار اشتباه می شود .


پژمان نوری هزینه هتل را داد تا اجازه خروج دهند


شاید باورش خیلی سخت باشد که بگویم در بازی مقابل اروند خرمشهر این پژمان نوری بود که هزینه های هتل را پرداخت کرد تا به ما اجازه دادند از هتل خارج شویم وگرنه حتی اجازه خروج از هتل و حضور در استادیوم برای برگزاری بازی را نداشتیم ! خب شما بگویید وقتی در جلوی چشمان من و بازیکنان تیم چنین اتفاقاتی میفتد من باید چگونه در چشم این بازیکنان نگاه کنم !؟


کجای دنیا دیده اید از مالک تیم دیگری پول بگیرند


شما کجای دنیا دیده اید که سرمربی یک تیم از مدیرعامل و مالک یک باشگاه دیگر در یک شهر دیگر پول بگیرد تا شب عید به بازیکنان تیمش بدهد !؟ من در مصاحبه قبلی در کمال شرمندگی و خجالت عنوان کردم آقایان من مجبور شدم برای زنده نگه داشتن تیمم از آقای زنوزی پول بگیرم اما متاسفانه هیچ تلنگری به کسی نخورد و انگار نه انگار که تا خرخره غرق در مشکلاتیم ! و اصلا آب از آب تکان نخورد!

 

1097662


خوابگاه را از بازیکنان سرباز گرفتند!


حالا تمام این مشکلات را در نظر داشته باشید ، که تا قبل از عید مشکل ما این بود که پول نداشتیم مطالبات بازیکنان را پرداخت کنیم اما حداقل اینکه بازیکنانمان یک خوابگاهی داشتند و یک غذای مختصری به بازیکنان میدادیم تا بازیکنان سرباز تیم که تعدادشان 20 نفر است در انزلی حاضر شوند و در تمرینات شرکت کنند اما جالب است بدانید به دلیل بدهکاری به خوابگاه از اول فروردین خوابگاه را از بچه ها تحویل گرفتند و من مجبور شدم از هواداران خواهش کنم تا برای حضور بازیکنان در شهر انزلی و برای اسکان به بازیکنان کمک کنند تا حداقل بازیکن در انزلی حاضر شود و در تمرینات شرکت کند !


بازیکن می تواند انگیزه داشته باشد؟


حالا شما به من بگوید من چگونه باید از این بازیکن انتظار داشته باشم که بیاید با روحیه تمرین کند و با انگیزه در زمین مسابقه بازی کند !؟ به نظر شما بازیکنی که پول نمی‌گیرد !؟ بازیکنی که خوابگاه ندارد !؟ بازیکنی که از شهر غریب به انزلی آمده است و از خانواده اش دور است با کدام انگیزه می تواند در زمین فوتبال بازی کند !؟


هزینه سفر به کرمان نداریم


حالا از این مشکل هم بگذریم حداقل اینکه با تمام بد بختی ها تا دیروز به دلیل نجابت و تعصب بازیکنان و احترامی که بازیکنان برای هواداران قائل بودند در مسابقات حاضر میشدیم اما جناب آقای محمود زاده در بازی قبل میهمان ما بودند و از نزدیک مشکلات ما را مشاهده کردند که ما حتی از این به بعد پول حضور در مسابقات را هم نداریم ما پانزده فروردین در کرمان با تیم مس بازی داریم اما برای هزینه سفر پول نداریم ! و من در دو روز گذشته به جای حضور در تمرینات در به در دنبال پول بودم.


برای هواداران زنده ماندیم


من در کار مربیگری هرگز دنبال بهانه جویی نیستم ما در بازی مقابل بادران در انزلی باختیم و من شخصا مسئولیت باخت را به گردن گرفتم و از هواداران عذرخواهی کردم و اعلام کردم ما در بازی زیاد خوب ظاهر نشدیم چون اصلا تمرکز نداشتیم چون اصلا نمیتوانیم از بازیکن انتظار داشته باشیم با این اوضاع و احوال و با این روحیه در زمین مسابقه با تمرکز و با روحیه بازی کند ما تا امروز به دلیل تعصب و عشق این هوادار است که زنده مانده ایم ما تا امروز به احترام این هوادار است که تیم را سر پا نگه داشته ایم اگر این هوادار نبود ملوان هم نبود.


باید با 15 بازیکن به کرمان برویم!


دوستان در کنفرانس خبری به من گفتند شاید دلیل عدم کمک رسانی به ملوان و عدم حضور مسئولین در کنار تیم شخص محمد احمدزاده باشد من هم گفتم اگر مشکل ملوان من هستم و به خاطر شخص من به ملوان کمک نمیشود من آنقدر به ملوان تعصب دارم که حاضرم از ملوان بروم تا ملوان ضربه نخورد زیرا واقعا دیگر نمیدانم با چه رویی باید در چشمان بازیکنان و اعضای کادر فنی تیمم نگاه کنم و بگویم آقایان تا دیروز پول نداشیم ، خوابگاه نداشتیم و از امروز هم پول نداریم در بازی ها حاضر شویم شاید باور نکنید که کادر فنی و برخی از بازیکنان تیم مثل پژمان نوری و مازیار زارع و سرپرست تیم و کادر پزشکی نه تنها تا حالا پولی نگرفته اند بلکه از جیبشان هم برای تیم خرج کرده اند ! یعنی اینکه در چنین اوضاع اقتصادی سرپرست تیم ملوان ، کادر پزشکی تیم ، کاپیتان تیم من ، آنچه که حق خانواده اش است را برای ملوان خرج کرده است و من شب عید نه تنها پولی به آنها نداده ام بلکه آنها حق زن و بچه خود را برای تیم خرج میکنند و حالا من باید برم سر تمرین بگویم آقایان چون ما پول نداریم نمیتوانیم کادر فنی و پزشکی را با خود به کرمان ببریم چون پول نداریم به جای بیست بازیکن باید با 15 بازیکن به کرمان برویم !؟ آن وقت شما بگویید من باید جواب آن هواداری که با اتوبوس و با هزینه شخصی و با شکم گرسنه از انزلی در بازی های خارج خانه حاضر میشود و تیم را تشویق میکند چه بدهم !؟


تنها تیمی هستیم که با هزینه شخصی به سفر می رویم


ما تنها تیمی در لیگ یک هستیم که هوادارانمان با هزینه شخصی خودشان در سیرجان، تهران، اراک، شیراز ، رفسنجان، خرمشهر ، بابل ، تبریز ، ماهشهر حاضر شدند و فقط و فقط به عشق ملوان چه در روزی که بردیم و چه در روزی که باختیم فقط و فقط تیم را تشویق کردند.


من با تمام وجودم مدیون این هوادار و این بازیکنان و کادر فنی تیمم هستم اصلا نمیدانم چگونه باید از اینها تشکر کنم به خدا از شرمندگی نمیدانم چگونه در چشم اینها نگاه کنم .


آخر من از کجای این ملوان برای شما بگویم که دوستان درک کنند اوضاع خیلی خیلی خراب است و بیایند و به تیم کمک کنند.

دیدگاه‌ها