کد خبر : 1562550 | 28 مهر 1397 ساعت 15:53 | 71.3K بازدید | 0 دیدگاه

بازار سیاه عجیب و غریب برای بازی حساس؛

بلیت پرسپولیس - السد؛ یک میلیون تومان!

پس از پایان فروش الکترونیکی بلیت، حالا فضایی همچون بازار سیاه در فضای مجازی به وجود آمده است.

بلیت پرسپولیس - السد؛ یک میلیون تومان!

به گزارش "ورزش سه"، از ساعت 9 صبح امروز باشگاه پرسپولیس فروش الکترونیکی بلیت بازی با السد را آغاز کرد و در کمال تعجب از ساعت 9:06 پیغام عدم موجودی بلیت بر روی سامانه نقش بست! این در حالی بود که بسیاری از هواداران پرسپولیس در شبکه های اجتماعی از نبود بلیت ناراضی بودند و نسبت به این موضوع شکایت داشتند.

 

شایعاتی درباره فروش مرحله ای بلیت یا فروش در ورزشگاه هم به میان آمد اما باشگاه پرسپولیس صراحتا اعلام کرد که هواداران تنها به صورت اینترنتی می توانند بلیت تهیه کنند!

 

حال در چنین شرایطی هوادارانی که موفق به خرید بلیت شده اند، با ارقامی عجیب و غریب بلیت هایشان را به فروش گذاشته اند. در سایت های مختلف قیمت بلیت تا یک میلیون تومان هم به فروش گذاشته شده و این در حالی است که قیمت گران ترین بلیت 35 هزار تومان است!

 

1346568

 

فقدان شیوه درست برای شناسایی هواداران و عدم تطبیق کارت ملی با متقاضی ورود به ورزشگاه باعث شده تا سودجویان بتوانند به راحتی بازار سیاه ایجاد کنند و سود چند برابری به جیب بزنند.

 

البته نمی توان چنین ارقام نجومی را باور کرد و بعید است کسی چنین هزینه ای را برای تماشای این بازی کند اما در عین حال باور این که تمام بلیت ها به فروش رفته اند نیز برای هواداران پرسپولیس سخت است.

 

1346569

 


هم اکنون سامانه فروش بلیت الکترونیکی صفر درصد ظرفیت آزاد برای قسمت جایگاه و روبروی جایگاه را نشان می دهد و همچنین کمتر از 50 درصد از ظرفیت پشت دروازه و طبقه دوم باقی مانده است.

 

1346575

 

 

دیدگاه‌ها