کد خبر : 1594038 | 05 اسفند 1397 ساعت 10:18 | 9K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی چلسی- منچسترسیتی

چلسی و منچسترسیتی دیدار فینال جام حذفی انگلیس را در استادیوم ومبلی برگزار خواهند کرد.

پیش بازی چلسی- منچسترسیتی

یه گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی چند روز قبل موفق شد در دیداری به یادماندنی با شش گل در لیگ برتر چلسی را مغلوب کرده و سنگین ترین شکست سالهای اخیر آبی های لندن را رقم بزند اما حالا آنها بعد از مدت کوتاهی در فینال جام حذفی به مصاف هم خواهند رفت.

 

1384828

 

چلسی در هفته های اخیر شرایط خوبی نداشته و این دیدار را می توان تنها امید آنها برای فتح جام های داخلی دانست اما سیتیزن ها تقریبا در همه جام ها مدعی بوده و قصد دارند با کسب اولین قهرمانی، فصلی رویایی را رقم بزنند. اوضاع مائوریتسو ساری در رختکن چلسی مساعد نیست و حتی ممکن است شکست در این دیدار به قیمت از دست رفتن شغل سرمربی ایتالیایی بعد از تنها شش ماه فعالیت در این تیم باشد.

 

وضعیت کپا آریزابالاگا، پدرو و داویده زاپاکاستا برای چلسی در این دیدار در هاله ای از ابهام قرار دارد اما در ترکیب سیتیزن ها نیز گابریل ژسوس و بنجامین مندی قطعا غایب هستند اما ممکن است جان استونز و فابین دلف به این فینال حساس برسند.

 

در شش تقابل اخیر دو تیم در همه رقابت ها، کفه ترازو به سود سیتی سنگینی می کند و آنها با کسب چهار پیروزی مقابل دو شکست، وضعیت بهتری نسبت به رقیب پایتخت نشین خود دارند.

 

ترکیب احتمالی:

 

1384829

دیدگاه‌ها