کد خبر : 1573975 | 15 آذر 1397 ساعت 10:33 | 23.7K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بینی؛ ایران در رنکینگ جای روسیه را می‌گیرد

تیم ملی فوتسال به بهترین جایگاه خود در رنکینگ فیفا دست یافت و در تازه ترین جدول رده بندی اعلام شده با 1665 امتیاز تیم پنجم جهان بشمار می رود.

پیش بینی؛ ایران در رنکینگ جای روسیه را می‌گیرد

به گزارش "وزش سه"، تیم ملی فوتسال ایران سال های سال بود که همواره به عنوان تیم ششم جهان معرفی می شد و سکوی پنجم در اختیار تیم ایتالیا بود اما در تازه ترین رنکینگ اعلام شده ایران به جایگاه پنجم رفت و ایتالیا هم در سکوی هشتم ایستاد. اما به نظر می رسد ایران در ماه های آتی یک پله دیگر هم صعود کند. چرا که روسیه تنها با دو امتیاز بیشتر در جایگاه چهارم ایستاده است و این تیم به تازگی در تورنمنت سه جانبه اسلواکی از ایران شکست خورده است و نتایج این بازی ها در جدول ماه آتی اعمال می شود.

 

تیم ملی فوتسال ایران در ماه های اخیر فرصت دو بازی دوستانه با تیم ملی برزیل در خاک این کشور را به دلیل مشکلات مالی از دست داد و بعد از لغو تورنمنت قرقیزستان در تورنمنت سه جانبه اسلواکی با حضور تیم های میزبان و روسیه شرکت کرد که در نهایت با 4 امتیاز قهرمان شد.

 

حضور در رده پنجم رنکنیگ فیفا بهترین اتفاق ممکن برای فوتسال ایران در سال های اخیر بوده است. هر چد همان طور که اشاره شد تیم ملی فوتسال این ظرفیت را دارد که به زودی جایگاه چهارمی را از تیم روسیه بگیرد. مصاف ایران و روسیه در تورنمنت سه جانبه اسلواکی با حساب 5-4 به سود شاگردان ناظم الشریعه پایان یافت.

 

دیدگاه‌ها