کد خبر : 1618380 | 28 خرداد 1398 ساعت 10:28 | 2.5K بازدید | 0 دیدگاه

تبریک قهرمانی رقیب با آگهی تمام‌صفحه روزنامه

اخلاق شکست؛ درس بزرگ گلدن استیت به بازنده‌ها

تیم بسکتبال گولدن استیت واریرز که در فینال NBA مقابل تورنتو رپترز شکست خورده بود با انتشار یک آگهی تمام‌صفحه در روزنامه تورنتو استار، قهرمانی این تیم را تبریک گفت.

اخلاق شکست؛ درس بزرگ گلدن استیت به بازنده‌ها

به گزارش "ورزش سه"، تبریک قهرمانی تیم بسکتبال تورنتو رپترز در رقابتهای NBA از سوی تیمی که در فینال مقابل تورنتو شکست خورده، آن هم به شکلی بسیار قابل توجه یعنی با سفارش و خرید یک آگهی تمام‌صفحه در یکی از پرتیراژترین روزنامه‌های شهر تورنتو، اتفاقی درخشان را در بالاترین سطح ورزش دنیا رقم زده و صحنه باشکوهی از احترام را به نمایش گذاشته است.

 

1413681

 

تیم بسکتبال گولدن استیت واریرز دیروز دوشنبه با سفارش یک آگهی تمام‌صفحه در روزنامه تورنتو استار، قهرمانی تیم این شهر، تورنتو رپترز در رقابتهای NBA را تبریک گفت. تبریک به تیمی که نگذاشت واریرز برای سومین بار پیاپی قهرمانی در رقابتهای NBA را جشن بگیرند.

این آگهی در روزی در روزنامه تورنتو استار چاپ شد که رپترز رژه پیروزی خود را در بزرگترین شهر کانادا برگزار می‌کرد، رژه بزرگی که روند عادی زندگی در تورنتو را متوقف کرده و همه نگاه‌ها را به خود معطوف کرده بود. تخمین زده می‌شود چیزی در حدود دو میلیون نفر برای جشن اولین قهرمانی تیم بسکتبال شهر در رقابتهای NBA به خیابانها آمده بودند.

 

متنی که در این آگهی منتشر شده از این قرار است:" گولدن استیت واریرز، دستاورد تاریخی تورنتو رپترز و انتقال جام قهرمانی رقابتهای NBA 2019 به شهر تورنتو را تبریک می‌گوید".

 

زیر این متن تصویری از استیون کری، گارد واریرز دیده می‌شود که در فینال رقابتها، کایل لوری، ستاره رپترز را در آغوش گرفته. اهمیت نمادین این عکس از آن رو است که می‌تواند به عنوان دلجویی از لوری به خاطر اتفاقی که در بازی سوم دو تیم در فینال NBA اتفاق افتاد، تفسیر شود.

 

1413683

 

در مسابقه سوم فینال بین دو تیم، لوری ستاره رپترز در حالی که برای جمع کردن توپی که در حال بیرون رفتن از زمین بود تلاش می‌کرد روی تماشاگری افتاد که در کنار زمین در منطقه کورت‌ساید نشسته بود. منطقه‌ای در کنار زمین که گران‌ترین صندلی‌های استادیوم به آن اختصاص دارد. تماشاگری که لوری روی او افتاده بود و بعدها معلوم شد مارک استیونز، یکی از سهامداران گولدن‌ استیت واریرز است، با حالتی که هواداران رپترز آن را بی‌ادبی به لوری تلقی کردند او را به به عقب هل داد تا این صحنه بسیار جنجالی شود.

 

با اینکه در نهایت مارک استیونز 15هزار دلار جریمه شد و به مدت یک سال حضورش در سالنهای بسکتبال ممنوع شد ولی به نظر می‌رسد گلدن استیت برای دلجویی کامل از لوری عکس او را در حالیکه در آغوش استیون کری قرار دارد برای انتشار در آگهی تبریک خود انتخاب کرده است.

 

چنین اتفاقی در بالاترین سطح ورزش دنیا یعنی فینال رقابتهای NBA به واقع صحنه درخشانی از احترام را به نمایش گذاشته و نشان می‌دهد که اخلاق شکست، آنچه گولدن استیت با این آگهی به بهترین شکل ممکن به نمایش گذاشته می‌تواند چقدر زیبا و باابهت باشد.

 

آرش جلال منش

 

 

 

 

دیدگاه‌ها