کد خبر : 1617953 | 26 خرداد 1398 ساعت 10:34 | 949 بازدید | 0 دیدگاه

پایان یک رویا؛ کره قهرمان نشد

اتفاقات بازی پایانی جام جهانی جوانان برای کره ای ها خوش یمن نبود و آنها جام را به اوکراینی ها تقدیم کردند.

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار اوکراینی ها به مراتب بهتر از کره ای ها بازی کردند و در پایان مزد برتری خود را با 3 گل گرفتند. البته کره‌ای‌ها در جریان بازی یکی از گل های خورده را جبران کردند. در پایان آنها اصلا چهره یک تیم شکست خورده را نداشتند به این دلیل که کمتر کسی تصور می کرد در حضور تیم های بزرگ، تیم کره موفق به حضور در بازی پایانی شود.

 

کره جنوبی در بازی نیمه نهایی اکوادور را با یک گل شکست داد. پیش از این در مصاف با سنگال و در ضربات پنالتی پیروز شد و در بازی مرحله یک هشتم نهایی هم از سد ژاپن گذشت. به واقع کره ای ها پیش از بازی نهایی مصاف با تیم های اروپایی را جز در بازی های گروهی تجربه نکرده بودند و برای صعود به بازی پایانی با قرعه های خوبی روبرو شدند.

 

جام جهانی جوانان یا همان جام جهانی زیر 20 سال هر دو سال یک بار و با حضور 24 تیم از 5 قاره جهان برگزار می شود. قطر، عربستان، کره جنوبی و ژاپن نماینده های فوتبال آسیا در جام جهانی زیر 20 سال بودند. قطر و عربستان در مرحله گروهی حذف شدند و ژاپن هم با شکست یک بر صفر در برابر کره در بازی مرحله یک هشتم نهایی از گردونه رقابت ها کنار رفت.

 

ایران یکی از تیم های غایب جام جهانی زیر 20 سال در لهستان بود. با اینکه در جام جهانی زیر 20 سال در سال 2017 حضور خود را در رقابت ها با کسب عنوان سومی در جام ملت های آسیا اعلام کرده بود.

 

1413299

 

1413300

دیدگاه‌ها