کد خبر : 1581953 | 17 دی 1397 ساعت 17:45 | 271.6K بازدید | 0 دیدگاه

رئال مدرک رو کرد

جنجال VAR؛ خوشحالی داور از گل خوردن رئال (عکس)

داوری بازی شب گذشته رئال مادرید و سوسیداد به خصوص پنالتی اعلام نشده روی وینیسیوس، بسیار جنجالی بود و حواشی فراوانی به همراه داشت.

جنجال VAR؛ خوشحالی داور از گل خوردن رئال (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید بازی را به میهمانش با دو گل واگذار کرد تا بحرانش عمیق تر شود اما سوای بازی نه چندان خوب رئال، داوری بازی نیز در نتیجه پایانی کاملا تاثیر گذار بود.

مونوئرا مونته رو، داور وسط بازی دو خطای مشکوک به هند پنالتی به سود رئال را اعلام نکرد و همچنین خطای مشکوک روی راموس و برخورد آشکار گلر سوسیداد با وینیسیوس را هم سوت نزد. روی هیچکدام از این صحنه ها وی ای آر هم دخالت نکرد که حیرت همگان را به دنبال داشت.

پس از بازی، سولاری از اینکه چگونه پنالتی روی وینیسیوس اعلام نشد و وی ای آر هم دخالت نکرد، ابراز شگفتی کرد و بوتراگنیو، مدیر ارتباطات رئال هم ضمن اعتراض شدید به داوری گفت که نمی داند وی ای آر برای چه به لالیگا آمده وقتی روی چنین صحنه ای به کار گرفته نمی شود.

سرخیو راموس، کاپیتان رئال نیز داوری بازی را یک افتضاح و فاجعه عنوان کرد.

 

شب گذشته رسانه های اسپانیایی اعلام کردند که باشگاه رئال اعتراض رسمی خود به داوری و VAR را به فدراسیون فوتبال اسپانیا ارائه خواهد داد و ساعاتی پیش شبکه رئال مادرید مدرکی جدید علیه داور بازی رو کرد که نشان می دهد او با رئال مادرید به نوعی عناد دارد.

در فیلم کوتاه منتشر شده، مونته رو، داور بازی شب گذشته، در اتاق VAR بازی رئال مادرید و ایبار دیده می شود. او مسئول وی ای آر در بازی ایبار و رئال بود که با شکست 3-0 رئالی ها به اتمام رسید. در آن بازی ایبار دقیقه 13 به گل رسید اما کمک داور پرچم زد چرا که اعتقاد داشت کوکوریا، بازیکن ایبار در منطقه آفساید قرار داشت.

این صحنه در بازبینی وی ای آر توسط مونته رو گل اعلام شد و در فیلم مشخص است که او پس از پذیرش گل همراه با دو همکار خود اقدام به خوشحالی می کند. این فیلم خشم رئالی ها را در شبکه های اجتماعی به دنبال داشته و اکنون باید دید که چه عواقبی برای مونته رو خواهد داشت.

 

 

1370416

 

1370415

 

1370426

 

1370390

 

دیدگاه‌ها