کد خبر : 1614697 | 09 خرداد 1398 ساعت 09:30 | 1.5K بازدید | 0 دیدگاه

ژیرو: نمی خواستم مقابل آرسنال خوشحالی کنم

الیویه ژیرو، مهاجم فرانسوی چلسی، تایید کرد که گل زدن به آرسنال در فینال لیگ اروپا برایش دشوار بوده اما از اینکه توانست این جام را فتح کند، احساس غرور می کند.

ژیرو: نمی خواستم مقابل آرسنال خوشحالی کنم

به گزارش "ورزش سه"، در شبی که چلسی توانست رقیب همشهری را 4-1 شکست بدهد، ژیرو با زدن یک گل، دادن یک پاس گل و گرفتن یک ضربه پنالتی، یکی از عوامل اصلی پیروزی تیمش بود. او با این گل، تعداد گل هایش در رقابت های این فصل لیگ اروپا را به 11 رساند.

او در پایان بازی به خبرنگاران گفت:" نیمه اول جذابی بود اما گلی در آن زده نشد. فینال خوبی بود و ما بهتر بودیم و در نیمه دوم موثرتر بازی کردیم. من احساس غرور می کنم؛ این تیم شایستگی این را داشت که به جام دست پیدا کند. این قهرمانی برای من ویژه است. من برای این باشگاه خوشحالم. این دومین جام من در دو سال است."

 

1409413

 

ژیرو که بعد از گلزنی مقابل آرسنال، خوشحالی نکرد، از دلیل این حرکت گفت:" این دو باشگاه زندگی من را تغییر دادند. آنها فرصت بازی در لیگ برتر را به من دادند. نمی خواستم مقابل آرسنال خوشحالی کنم اما خیلی خوشحالم که با چلسی به این جام دست پیدا کردم."

ژیرو در ژانویه 2018 از آرسنال جدا شد تا جا برای ورود الکساندر لاکازت و پی‌یر امریک اوبامیانگ باز شود ولی این دو مهاجم نتوانستند در دیدار دیشب کاری برای توپچی ها انجام بدهند.

ژیرو در رقابت های این فصل لیگ برتر تنها 832 دقیقه برای چلسی بازی کرد و دو گل زد ولی در لیگ اروپا، یکی از ارکان اصلی قهرمانی این تیم بود. او که در 14 دیدار، 11 گل زد، در مورد این رکورد گفت:" وقتی به من شانس بازی می دهی، من همیشه تلاش می کنم تا بهترین بازی را ارائه بدهم. بعد از قرار گرفتن در جمع 4 تیم اول لیگ برتر، دومین هدف ما قهرمانی در لیگ اروپا بود و من احساس می کنم خوش شانس هستم."

دیدگاه‌ها