کد خبر : 1616221 | 17 خرداد 1398 ساعت 17:55 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

شکار بازیکن 27 ساله و اروپایی العربی

شگفتی آلمانی ها از انتقال مهاجم هامبورگ به قطر

باشگاه الاهلی قطر با پیشنهادی وسوسه برانگیز در حال انتقال یک بازیکن 27 ساله آلمانی است و این موضوع تعجب رسانه های این کشور را به همراه داشته است.

شگفتی آلمانی ها از انتقال مهاجم هامبورگ به قطر

به گزارش" ورزش سه" پیشنهادهای نجومی تیم های آسیایی حالا پای ستاره های جوان فوتبال را نیز به قاره کهن باز کرده است. روزنامه بیلد آلمان امروز در حالی با شگفتی موضوع انتقال پیر-میشل لاسوگا را به باشگاه قطری منتشر کرد که به نظر می رسد پیشنهاد العربی کاملا بازیکن جوان را برای حضور در این کشور کوچک حاشیه خلیج فارس متقاعد کرده است. 


بیلد در گزارشی که منتشر کرد به جزئیات قرارداد این بازیکن 27 ساله و آلمانی پرداخت. براساس این گزارش العربی یک قرارداد سه ساله با دستمزد سالیانه 4 میلیون یورو را به میشل لاسوگا پیشنهاد داده است که این یعنی مهاجم جوان هامبوگ در سه سال درآمدی خالص 12 میلیون یورو با حضور در العربی خواهد داشت. این بازیکن در هامبورگ درآمد ناخالص 3.4 میلیون یورو در سال داشت که حالا با انتقال به الاهلی این مبلغ افزایش قابل توجهی خواهد داشت.


نه تنها بیلد که دیگر رسانه های آلمانی از این انتقال ابراز شگفتی کرده اند اما به نظر می رسد مسایل اقتصادی حالا دارد سمت و سوی تازه ای به فوتبال می دهد. قطر میزبانی جام جهانی را گرفت و بعد از قهرمانی در رقابت های جام ملت های آسیا حالا در حال ارتقای فوتبال باشگاهی اش است. اتفاقی که سال های قبل در ژاپن و کره آغاز شد و حالا در کشور چین نیز با توجه به سرمایه زیادی که در این رقابت ها وجود دارد نیز ادامه یافته است. 


لاسوگا قبل از هامبورگ سابقه بازی در تیم هرتابرلین را هم داشته و یک فصل نیز به عنوان بازیکن قرضی در تیم لیدز یونایتد بازی کرد. او فصل گذشته و در بوندس لیگای 2 در 27 بازی 13 گل برای هامبورگ به ثمر رسانده و دو پاس گل نیز به همبازیانش داده است.

 

1411375

دیدگاه‌ها