کد خبر : 1617049 | 21 خرداد 1398 ساعت 17:59 | 2K بازدید | 0 دیدگاه

همه تعهدات فی ما بین در حال انجام است

نبی: با توجه به روند موجود برانکو با پرسپولیس می‎‌ماند

نایب رییس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس از پرداخت مطالبات برانکو و ادامه کار با این مربی خبر داد.

نبی: با توجه به روند موجود برانکو با پرسپولیس می‎‌ماند

به گزارش "ورزش‌سه"،  مهدی محمد نبی نایب رییس هیئت مدیره پرسپولیس در خصوص قرارداد برانکو و پرداخت مطالبات او گفت: ارقام قرارداد محرمانه است و در وظیفه ما نیست که آن را اعلام کنیم. اما با توجه به جلساتی که با  هیئت مدیره باشگاه با آقای عرب و هم‌چنین مدیران مالی باشگاه داشتیم خوشبختانه موفق شدیم تا توافقی را با اسپانسرهای باشگاه داشته باشیم و ان‌شاالله پیش از موعد مقرر مبلغ مورد نظر آقای برانکو و دستیارانش را پرداخت کنیم. 


وی در ادامه گفت: آقای برانکو از نظر عاطفی با هواداران ارتباط بسیار خوبی دارد و همینطور هیئت مدیره به ایشان اعتقاد راسخی دارد. به همین دلیل خواستیم که ایشان برنامه خود برای فصل آینده را ارائه دهند تا هواداران و هم‌چنین ما دغدغه‌ای برای فصل آینده نداشته باشیم. 


نبی در مورد ادامه کار باشگاه و برانکو گفت: قبل از سفر جلسه‌ای با ایشان داشتیم که توافقات لازم انجام شد تا پایان خرداد ما مطالبات به حق برانکو را پرداخت کنیم. البته  ایشان از قبل برنامه‌های خود را برای فصل آینده داده بودند. البته که مقدماتی بود و برنامه تکمیلی بعد از ورود این مربی به تهران ارائه می‌شود. عملا تعهدات فی ما بین در حال انجام شدن است و وقتی این روند باشد قاعدتا ایشان با پرسپولیس ادامه می‌دهند. 


نایب رییس هیئت مدیره پرسپولیس هم‌چنین در خصوص قرارداد بازیکنان نیز گفت: آن هم بر اساس گزارش مدیر مالی تامین خواهد شد و بازیکنان حتما به درصد قراردادی خود خواهند رسید.

دیدگاه‌ها