کد خبر : 1624003 | 24 تیر 1398 ساعت 12:28 | 1.7K بازدید | 0 دیدگاه

تصمیم خوب فدراسیون فوتبال

با وجود رفتن کی روش؛ ساختمان های جدید در راهند

فدراسیون فوتبال اگر چه کمی دیر اما در نهایت زمین شماره دو کمپ تیم های ملی را به صورت کاملا حرفه ای برای تمرین تیم ملی بازسازی کرد.

با وجود رفتن کی روش؛ ساختمان های جدید در راهند

به گزارش "ورزش سه"، این تاخیر بیشتر به این خاطر بود که به دلیل تحریم ها، فیفا درآمدهای فدراسیون فوتبال را به موقع به حساب واریز نمی کرد و اکنون هم به دلیل تشدید تحریم ها انتقال درآمدهای فدراسیون فوتبال به تهران ناممکن شده است و فیفا به دنبال راه های جدیدی برای انتقال پول ها است. با این حال فدراسیون فوتبال برنامه های جالبی برای ساخت و ساز در کمپ تیم های ملی دارد و قطعا با اجرای این پروژه ها کمپ تیم های ملی شکل حرفه ای تری به خود می گیرد. هر چند مارک ویلموتس، سرمربی تیم ملی بعد از بازدید از امکانات کمپ تیم های ملی از جمله ساختمان پک و زمین تمرین شماره دو ابراز رضایت جالبی از امکانات تیم ملی در مصاحبه با سایت های خارجی داشت.

 

اما اقدامات جدید فدراسیون فوتبال در کمپ تیم های ملی تنها به احداث ساختمان جدید فدراسیون فوتبال که طراحی بسیار زیبایی دارد خلاصه نمی شود. قرار است فدراسیون فوتبال در حاشیه کمپ تیم های ملی ساختمان TEC بسازد. پیش از این ساختمان PEC در دوره حضور 8 ساله کارلوس کی روش در تیم ملی ساخته شده بود که در این ساختمان امکانات تمرینی در سالن برای تیم های ملی مهیا شده است. از همه مهمتر اینکه در آن دفتر کار مربیان تیم های ملی بنا نهاده شده است. performance elite center) )   یکی از ساختمان هایی بود که کارلوس کی روش روی ساخت آن تاکید زیادی داشت و حالا قرار است روند ساخت در کمپ تیم های ملی هم چنان ادامه داشته باشد. ساختمان TEC اما قرار است ابزار تمرین را در خود جای دهد. اینجا می تواند یک مرکز خوب برای مربیان تیم های ملی باشد که برنامه ریزی بهتری را با ابزارها برای طراحی تمرینات انجام دهند. هم چنین مرکز استقرار بانوان در کمپ تیم های ملی که یک ساختمان قدیمی بود و بارها بانوان از وضعیت آن گله مند بودند در حال خراب شدن است تا بانوان هم صاحب یک ساختمان شیک و مجهز شوند.

 

ایجاد این امکانات بی شک کمپ تیم های ملی را به مرکز حرفه ای تری برای تمرینات تیم های ملی تبدیل خواهد کرد. خوشبختانه قرار است زمین شماره یک کمپ تیم های ملی هم بازسازی شود و شرایط حرفه ای همانند زمین شماره دو پیدا کند. به هر صورت آنچه که مسلم است چنین اقداماتی جز اقدامات ماندگار فدراسیون فوتبال خواهد بود و برای نسل های بعدی هم باقی می ماند.

دیدگاه‌ها