کد خبر : 1625621 | 01 مرداد 1398 ساعت 09:40 | 8.9K بازدید | 0 دیدگاه

تاریخ بسته شدن پنجره‌ی نقل و انتقالات در اروپا

سال گذشته پنجره نقل و انتقالات لیگ برتر انگلیس زودتر از سایر لیگها بسته شد اما امسال تاریخ بسته شدن پنجره‌های نقل و انتقالات اروپایی چه زمانی است؟

تاریخ بسته شدن پنجره‌ی نقل و انتقالات در اروپا

به گزارش "ورزش سه"، سال گذشته لیگ برتر انگلیس تاریخ پایان پنجره نقل و انتقالاتی خود را از روز 31 اوت به یک روز پیش از شروع رقابتهای لیگ منتقل کرد و بر اساس اعلام سازمان لیگ، برنامه بسته شدن پنجره نقل و انتقالات به همین ترتیب خواهد بود.

 

1421192

 

اما باقی لیگهای اروپایی تاریخ پایان پنجره‌های نقل و انتقالاتی خود را تغییر نداده‌اند و امسال هم پنجره‌های دیگر در اروپا دیرتر از انگلیس بسته خواهد شد.

 

امسال هم مثل سال گذشته با رای اکثریت باشگاه‌های لیگ برتری، آخرین فرصت نقل و انتقالات در این کشور پیش از شروع فصل جدید خواهد بود. بر اساس اعلام رسمی، امسال پنجره نقل و انتقالاتی در انگلیس ساعت 5 بعد از ظهر به وقت محلی روز هشتم اوت بسته خواهد شد. بعد از آن هم فصل 2019-2020 لیگ برتر یک روز بعد یعنی نهم اوت با دیدار لیورپول و نورویچ آغاز خواهد شد.

 

1421191

 

اما در دیگر نقاط اروپا، پنجره نقل و انتقالاتی چند لیگ بزرگ اروپایی مثل لالیگا، بوندس‌لیگا و لیگ1 فرانسه روز 2 سپتامبر و نقل و انتقالات در سری آ، 23 اوت بسته خواهد شد.

 

 

 

دیدگاه‌ها