کد خبر : 1622034 | 15 تیر 1398 ساعت 19:24 | 2.5K بازدید | 0 دیدگاه

قراردادم با پرسپولیس به زودی امضا می شود

شکاری: ذوب آهن بازی روانی به راه انداخته است

مهاجم جوان مورد نظر پرسپولیسی ها امروز در محل باشگاه حاضر شد و درباره شرایط قرارداد خود با مدیران این تیم به صحبت پرداخت.

شکاری: ذوب آهن بازی روانی به راه انداخته است

به گزارش "ورزش سه"، رضا شکاری که پیش از این برای تیم روبین کازان روسیه به میدان می رفت این روزها به عنوان یکی از نامزدهای حضور در خط حمله پرسپولیسی ها مطرح شده است و به همین دلیل حرف و حدیث های فراوانی درباره حضور و یا عدم حضور او در این تیم گفته می شود.

این مهاجم تیم امید ایران امروز نیز به محل باشگاه پرسپولیس سر زد تا درباره چند و چون قرارداد احتمالی خود با این تیم صحبت کند.


خبرنگار "ورزش سه" در مصاحبه ای اختصاصی با این مهاجم جوان، به صحبت پرداخت. رضا شکاری درباره حضور خود در محل باشگاه پرسپولیس گفت: امروز برای دومین بار بود که به باشگاه آمدم. صحبت هایی انجام شده و بهتر است بگویم چند تلفن و گفتگوی کوتاه باقی مانده تا قرارداد عملی شود که فکر می کنم طی روزهای پیش رو این اتفاق بیفتد.

او درباره بند صدهزار یورویی که ذوبی ها مدعی آن شدند گفت: متاسفانه ذوبی ها اخیرا مشکلی برای من ایجاد کردند اما هواداران بدانند که قرارداد من با ذوبی ها هیچ مشکلی ندارد و به همین دلیل می توانم به راحتی به جمع پرسپولیسی ها اضافه شوم. موردی که ذوبی ها مطرح کردند درست نیست و بیشتر یک بازی روانی است و واقعیت ندارد و می توانم به راحتی به پرسپولیس بیایم.

 

شکاری در پایان درباره اینکه هواداران پرسپولیس می توانند در روزهای آینده منتظر وی باشند گفت: بله به امید خدا در روزهای پیش رو قرارداد من با پرسپولیسی ها بسته می شود.

دیدگاه‌ها