کد خبر : 1622731 | 18 تیر 1398 ساعت 16:01 | 3.2K بازدید | 0 دیدگاه

نفت M.I.S رکورددار جذب بازیکن در لیگ نوزدهم

تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در فصل جدید تا به اینجا 14 بازیکن را به جمع نفرات خود اضافه کرده است که این تعداد بازیکن جذب‌شده در این فصل تاکنون بی‌سابقه است.

نفت M.I.S رکورددار جذب بازیکن در لیگ نوزدهم

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال مسجدسلیمان که فصل گذشته موفق شد به هر ترتیب سهمیه خود را در لیگ برتر حفظ کند در این فصل بعد از کش‌وقوس فراوان و بعد از مطرح‌شدن اسامی بسیاری از مربیان، مهدی تارتار سرمربی اسبق پارس جنوبی را به خدمت گرفت.


بعد از انتقادات فراوانی که در ابتدای فصل و نقل و انتقالات مبنی براز دست دادن بسیاری از بازیکنان این تیم  شنیده می‌شد، این باشگاه به‌یک‌باره تغییر رویکرد داد و با حضوری فعال تا به اینجا 14 بازیکن را به خدمت خود درآورد تا به‌نوعی هم رکورددار جذب بازیکن باشد وهم اینکه در فصل آینده با تیمی کاملاً متفاوت پا به لیگ نوزدهم بگذارد.


اضافه شدن این تعداد از بازیکن حاکی از آن دارد که تقریباً باید تیم فصل گذشته را به فراموشی بسپاریم. این در حالی است که تارتار می‌داند که برای ایجاد هماهنگی بین این تعداد بازیکن کار آسانی نخواهند داشت و این مهم نیازمند دیدارهای تدارکاتی است که این تیم تا شروع رقابت‌های لیگ نوزدهم باید انجام دهد.


البته تعدادی از این بازیکنان به خدمت گرفته، پیش‌ازاین سابقه کار کردن با مهدی تارتار را در کارنامه داشته‌اند و درواقع حضور تارتار نقش مهمی در پیوستن آن‌ها داشت. به‌هرحال این موضوع می‌تواند درروند رشد این تیم تأثیرگذار باشد.


 بازیکنانی که تا به امروز به ترکیب این تیم اضافه شدند:


محمد طیبی (پارس جنوبی جم)، احمد الجبوری (بادران)، علی آل کثیر (داماش گیلان)، عماد میرجوان (پاری جنوبی جم)، مهدی بیات (سپید رود رشت)، شاهین اخوی (سپید رود رشت)، مهدی عیدی (آلومینیوم اراک)، محمد مطلق زاده (خونه به خونه بابل)، وحید خشتان (استقلال اهواز)، حمید طاهری فرد (مس رفسنجان)، میثم نقی زاده (پارس جنوبی جم)، سعید کریمی (خونه به خونه)، کوروش ملکی (سپید رود رشت)، حسن فریور (امیدهای تراکتورسازی)


 گفتنی است این روزها نفتی‌ها به دورازهوای گرم مسجدسلیمان و همچنین دور از زلزله‌ای که روز گذشته در این شهر به وقوع پیوست تمریناتشان را در تهران  پیگیری می‌کنند.

دیدگاه‌ها