کد خبر : 1580044 | 09 دی 1397 ساعت 18:39 | 11K بازدید | 0 دیدگاه

ساری: کانته بیشتر باید به دفاع کمک کند تا حمله

مائوریتسیو ساری، سرمربی ایتالیایی چلسی، از نمایش تیمش مقابل کریستال پالاس راضی بوده است.

ساری: کانته بیشتر باید به دفاع کمک کند تا حمله

به گزارش "ورزش سه"، چلسی امروز با تک گل اوایل نیمه دوم انگولو کانته موفق به برتری مقابل کریستال پالاس و کاهش فاصله خود به یک امتیاز با منچسترسیتی رده سومی شد؛ اما مائوریتسیو ساری از اینکه کار حریف زودتر از پایان بازی به اتمام نرسیده است، ابراز نارضایتی می کند.

 

مائوریتسیو ساری گفت: "از نظر من کریستال پالاس حریف خطرناکی برای چلسی بود؛ اما ما نمایش خوبی مقابل تیمی که در حملات، رقیبی دشوار بود، ارائه کردیم. ما به خوبی جریان بازی را کنترل کردیم؛ اما نتوانستیم کار را تمام کنیم و دفاع کردن مقابل پالاس برای ما دشوار شده بود.

 

1368103

 

برای 85 دقیقه عملکرد خوبی داشتیم؛ اما اینکه نتوانستیم پیش از سوت پایان مسابقه، کار را تمام کنیم، اتفاقی بود که برای من خوشایند نبود."

 

مائوریتسیو ساری در مورد درخشش و گلزنی انگولو کانته نیز گفت: "از نظر من کانته پیش از شرکت در حملات، باید به فکر تقویت خط دفاعی باشد؛ اما از نظر زمانبندی و حرکت در زمین، عملکرد کانته بسیار خوب بوده و ما از حضور او در ترکیب بسیار خوشحالیم. لوفتوس چک نیز هنگام پا به توپ بودن عملکرد بسیار خوبی داشت؛ اما او باید بدون توپ نیز سبک بازی خود را تقویت کند."

دیدگاه‌ها