کد خبر : 1580915 | 13 دی 1397 ساعت 17:22 | 66.9K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای استاندارد اونینگ

رئال به جذب جانشین مودریچ نزدیک تر شد

از کریستین اریکسن، هافبک دانمارکی تاتنهام به عنوان جدی ترین گزینه جانشینی مودریچ در رئال نام برده می شود.

رئال به جذب جانشین مودریچ نزدیک تر شد

به گزارش "ورزش سه"، اریکسن از آژاکس بود که خود را به عنوان یک بازیکن ارزشمند در فوتبال دنیا مطرح کرد و در تاتنهام حالا به چهره ای تبدیل شده است که هم رئال و هم بارسا خواهان جذب او هستند. پس از انتقال کوتینیو و آرتور به بارسا حالا رئال جدی ترین گزینه اریکسن برای جدایی از تاتنهام محسوب می شود.

 

 

1358721

 

 

او تا ژوئن 2020 با تاتنهام قرارداد دارد و طبق ادعای اونینگ استاندارد، قصد تمدید ندارد و در انتظار رسیدن پیشنهاد جدی رئال مادرید است. طبق ادعای این منبع انگلیسی، اریکسن پیشنهاد دستمزد ماهانه 150 هزار پوندی(سالی 8.6 میلیون یورو)را در کرده است؛ یعنی دستمزدی برابر با دله آلی.

پوچتینو، سرمربی تاتنهام نیز در نشست خبری اخیر خود در مورد عدم تمدید اریکسن گفت که معمولا بی خبری اتفاق مثبتی است اما در مورد اریکسن مطمئن نیستم که اینطور باشد. 

از سوی دیگر رئالی ها هنوز موفق به تمدید قرارداد مودریچ نشده اند و احتمال جدایی بهترین بازیکن سال 2018 در تابستان آینده وجود دارد. امسال نیز اینتر سخت خواهان جذب ستاره کروات بود.

سران رئال قصد دارند تابستان آتی دست به تغییر و تحولاتی بزرگ در تیم خود بزنند و برای این مهم، اریکسن و همچنین ادن هازارد، مهمترین گزینه های تقویت خط میانی محسوب می شوند.

 

 

1358719

 

دیدگاه‌ها