کد خبر : 981629 | 10 مرداد 1391 ساعت 21:05 | 1.5K بازدید | 0 دیدگاه

آمادگی سائوپائولو برای تمدید قرارداد لوکاس‌مورا

به نظر میرسد رویای هواداران منچستریونایتد با تمدید قرارداد لوکاس مورا با سائوپائولو نقش بر آب می شود.

آمادگی سائوپائولو برای تمدید قرارداد لوکاس‌مورا
 میدهای یونایتد برای به خدمت گرفتن این پدیده ۱۹ ساله برزیلی با خبر آمادگی سائوپائولو برای تمدید قرارداد این بازیکن کمرنگ تر از همیشه شده است.
شیاطین سرخ کل تابستان را به دنبال خرید این هافبک جوان بودند و هفته پیش پیشنهاد ۲۶،۵ میلیون پوندی آنها توسط سران باشگاه برزیلی رد شد. سر آلکس فرگوسن سرمربی یونایتد بارها از این بازیکن که هم اکنون همراه تیم المپیک برزیل در لندن است، تمجید کرده است. مورا پس از بازی در ورزشگاه اولدترافورد از صحبت در مورد آینده اش خودداری کرده است.
باپتیستا رییس باشگاه سائوپائولو اعلام کرده که این بازیکن میتواند یک قرارداد جدید با این باشگاه به امضا برساند" احتمال اینکه قرارداد جدیدی با وی امضا کنیم وجود دارد. مورا ۴ فصل دیگر با ما قرارداد دارد و ما احتمالا با وی برای تمدید قراردادش به مدت ۱۸ ماه دیگر مذاکره خواهیم کرد"
وی همچنین اعلام کرد دلیل حضور خانواده مورا در لندن تماشا بازی فرزندشان است و مذاکره پدر و مادر مورا با سران منچستریونایتد را تکذیب کرد" خانواده او برای بازیهای المپیک به لندن رفته اند و قبل از این هم با ما صحبت کرده اند. آنها مانند هر خانواده دیگری میخواهند بازی فرزندشان را دنبال کنند. هیچ مذاکره ای بین آنها و باشگاه منچستریونایتد انجام نشده است."

دیدگاه‌ها