کد خبر : 1556974 | 05 مهر 1397 ساعت 15:40 | 7.5K بازدید | 0 دیدگاه

نکونام: قول ماورایی به تماشاگران نمی‌دهم

سرمربی نساجی مازندران می‌گوید تمام تلاش خود را برای موفقیت نساجی به کار می‌گیرند.

نکونام: قول ماورایی به تماشاگران نمی‌دهم

به گزارش "ورزش سه"، جواد نکونام در نشست خبری قبل از دیدار برابر سایپا راجع به آخرین وضعیت این تیم، وضعیت آمادگی بازیکنان، مشکلات امکانات، بازی پیش رو برابر شاگردان دایی و ... صحبت کرد که مشروح اظهارات او را در زیر می‌خوانید:

 

 


* سایپا برای قهرمانی می‌جنگد


بازی سختی با سایپا داریم؛ این تیم برای قهرمانی و کسب سهمیه لیگ قهرمانان مبارزه می‌کند؛ ما هفت هفته بازی‌های سخت و سنگینی داشتیم؛ از هفته اول تا دهم با تیم‌های مدعی قهرمانی یا کسب سهمیه بازی داریم؛ قرعه حذفی را هم که دیدید چقدر سخت در آمد؛ این اتفاقات شرایط را سخت کرده است ولی ما باید آماده باشیم؛ فردا هم با یک تیم پُر مهره و پُر قدرت بازی داریم؛ وقتی بازیکن تیم ملی در این تیم روی نیمکت می‌نشیند، نشان از قدرت‌شان دارد؛ ساپیا امسال برای قهرمانی می‌جنگد؛ امیدوار هستم بتوانیم نتیجه خوبی مقابل این تیم به دست بیاوریم.

 


* دغدغه شیرینی دارم


متاسفانه فردا دو بازیکن خود را در اختیار نداریم که البته یکی از بازیکنان شاید برسد؛ احتمالش هست ولی ابوالفضل علایی را قطعا برای بازی ندارم؛ درباره ترکیب تیم هم نمی‌توانم صحبت کنم ولی هر کسی که قطعا در تمرینات بهتر بوده، شانس بیشتری برای بازی دارد. محمد عباس‌زاده هم امسال خوب بازی کرده و برای ما زحمت کشیده است. بعد از چند بازی سنگین نیاز داشت که بازی قبلی را از اول شروع نکند. به اینکه سایپا تیم سابق او هست یا نه که برای آن انگیزه زیادی داشته باشد، توجه نمی‌کنم بلکه به موفقیت تیم فکر می‌کنم و هر بازیکنی آماده‌تر باشد را بازی می‌دهم. این کار برای من سخت است ولی دغدغه شیرین هم دارم. الان دو مهاجم آماده دارم و واقعا سخت است کدام را انتخاب کنم و این دغدغه ای شیرین برایم به حساب می آید.

 


* پیشرفت نکنیم، ناامید می‌شویم


نمی خواستیم قرعه مان در لیگ برتر اینطوری شود ولی اتفاقی است که افتاده و کار را برای ما سخت می کند. در ۱۰ هفته با ۸، ۹ مدعی قهرمانی و یا کسب سهمیه بازی می کنیم. برای تیمی که بعد از ۲۴ سال به لیگ برتر رسیده، این سخت است. اینکه بخواهیم بگوئیم امروز و فردا به شرایط ایده‌آل می‌رسیم یا نه، مشخص نیست ولی ما نسبت به بازی ذوب‌آهن پیشرفت داشته‌ایم یا نه؟ پیشرفت نساجی ادامه دارد. هر وقت پیشرفت نکنیم ناامید می‌شوم و در آن صورت باید یک فکری کنم ولی الان واقعا بازی به بازی بهتر شده ایم و شرایط خوبی پیدا کرده‌ایم و من خوشحال هستم.

 


* قول ماورایی نمی‌دهم


ببیند فوتبال ۱۱ به ۱۱ است؛ ما تاکتیک و سیستم تیم را بر اساس شرایط حریف می‌سنجیم. یک روز ممکن است دفاعی باشیم و یک روز هجومی. به نظر من باید در فوتبال ۱۱ نفره دفاع کنیم و ۱۱ نفره هم حمله کنیم. قبول کنید شرایط نساجی با تیم‌های دیگر فرق دارد. باید با جان و دل و با تمام وجود مثل مردم که برای تیم می‌جنگند، بجنگیم. باید دعوا و مبارزه کنیم برای موفقیت نساجی. نمی‌خواهم قول ماورایی بدهم. تنها قولی که می توانم بدهم این است که تمام تلاش‌مان را کنیم و تمرکزمان را برای موفقیت نساجی بگذاریم.

 


* نیم‌فصل بازیکن می‌گیریم


ما خیلی مشکلات ریز و درشتی داریم که دوست ندارم درباره اش حرف بزنم چون خانوادگی است ولی این چیزها در فوتبال حرفه ای و لیگ برتر جای سوال دارد. الان داریم شرایط تیم را بهتر می‌کنیم. ما در لیگ یک بوده‌ایم. در شروع فصل ۶ بازیکن بیشتر از لیگ برتر نگرفتیم. در نیم‌فصل تلاش می‌کنیم با خرید بازیکنان جدید قوی‌تر و منسجم‌تر شویم. الان ۵ بازیکن لیگ برتری به ما اضافه شده‌اند که کم کم با ایده‌های ما آشنا می‌شوند. شرایط تیم فوق‌العاده شده است. نساجی از هفته اول تا به حالا ۴۰ تا ۵۰ درصد رشد داشته است.

 


* فرق زیادی با لیگ برتر داریم


اول از همه باید به نمایندگی از باشگاه و طرفداران و بازیکنان از آقایان فرهاد صنیعی‌فر و رضا حدادیان تشکر کنم؛ به خاطر اینکه دوستان برای نساجی هزینه شخصی می‌کنند؛ این جای تقدیر و تشکر دارد؛ امیدوار هستم که آقای صنیعی‌فر بماند چون ایشان واقعا برای تیم زحمت کشیده است؛ هم امسال و هم سال گذشته تلاش کرد تیم به موفقیت برسد؛ امسال با حضور آقای حدادیان شرایط بهتری برای تیم فراهم شد؛ امیدوار هستم که مسؤولان توجه کنند؛ من می‌گویم فرق ما با لیگ برتر خیلی چیزهاست.

 


* امکانات اولیه در رختکن نداریم

 

همان امکانات سال گذشته را امسال داریم در حالی که لیگ برتر نیاز به امکانات بهتر دارد. هنوز رختکن ما آماده نشده است؛ جلوی مردم به رختکن می‌رویم و می‌آییم؛ نمی‌توانیم از سرویس بهداشتی استفاده کنیم؛ یخچال در رختکن ندارم که آب خنک بگذاریم؛ آب به زمین می‌ریزد و چون خاک است، گل می‌شود؛ دوست ندارم یکسری چیزها را بگویم؛ باید مسؤولان کمک کنند تا رختکن‌ها آماده شود؛ ما در لیگ برتر نیاز به امکانات و ابزار حرفه‌ای داریم ولی هنوز مهیا نیست؛ مسؤولان به باشگاه و مردم قائمشهر و مالکان نساجی کمک کنند تا ان‌شاالله شرایط بهتر داشته باشیم؛ ما بهترین تماشاگران را داریم و باید بهترین امکانات را هم داشته باشیم.

 


* از نظر تیمی فوق‌العاده هستیم


ببینید تیم ما نسبت به قبل ۸۵ تا ۹۰درصد تغییر کرده است؛ این تیم از پایه و اساس دارد سازماندهی می‌شود و شکل می‌گیرد تا جلو بیاید؛ تا بازیکن با تفکرات مربی آشنا شود، زمان می‌برد؛ خودتان می‌دانید یکسری بازیکنان از جمله بعضی بازیکنان کلیدی دیر به ما اضافه شدند؛ دو بازیکن کلیدی ما در تمرینات پیش‌فصل مصدوم شدند؛ این شرایط را برای ما سنگین‌تر کرد؛ به خود بازیکنان گفتم و به شما هم می‌گویم که از نظر تیمی از کار نساجی راضی هستم؛ فقط از دو، سه بازیکن گله مند هستم که امیدوارم آنها به سطح نساجی برسند ولی اسم نمی‌برم چون بین خودمان است؛ در کل از نظر تیمی فوق‌العاده هستیم.

 

دیدگاه‌ها