کد خبر : 1564511 | 06 آبان 1397 ساعت 16:19 | 22.6K بازدید | 0 دیدگاه

ترکیب احتمالی بارسا و رئال در ال کلاسیکو

از ساعت 18.45 در نوکمپ، شاهد ال کلاسیکوی حساس بین بارسا و رئال مادرید خواهیم بود.

ترکیب احتمالی بارسا و رئال در ال کلاسیکو

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از آاس، یک ال کلاسیکوی غیرمعمول به نسبت ال کلاسیکوهای یازده سال اخیر؛ چرا که امشب نه رونالدو در زمین خواهد بود و نه مسی.

وضعیت دو تیم نیز کاملا متفاوت است. بارسا پس از دو پیروزی روحیه بخش برابر اینتر و سویا به این بازی رسیده و رئال در شرایطی تقریبا بحرانی و در حالی که لوپتگی به این بازی به عنوان جدال مرگ و زندگی نگاه می کند.

 

 

1349076

 

 

هر دو مربی قطعا برای انتخاب یازده مرد اصلی خود ساعت ها وقت صرف کرده اند و در نهایت با آنالیز دقیق حریف، ترکیب اصلی خود را انتخاب خواهند کرد.

 

بارسا را امشب با سیستم 2-4-4 و احتمالا با این ترکیب در زمین خواهیم دید: تراشتگن درون دروازه، سمدو در دفاع راست، پیکه و لانگله در قلب دفاع و جوردی آلبا نیز در جناح چپ.

در خط میانی، بوسکتس، سرجی روبرتو، راکیتیچ و آرتور ملو حاضر خواهند شد و دو مهاجم بارسا نیز سوارز و کوتینیو هستند. پیش بینی می شود که در مواقع حمله، سرجی روبرتو به دو مهاجم اضافه شود. یکی از ماموریت های مهم روبرتو، جلوگیری از نفوذهای ویرانگر مارسلو خواهد بود.

 

ترکیب احتمالی رئال با سیستم 2-4-4: تیبو کورتوا را درون دروازه خواهیم دید. در دفاع راست، ناچو جای خالی کارواخال را پر می کند. راموس و واران زوج دفاعی خواهند بود و مارسلو مدافع چپ.

در خط میانی کاسیمیرو، مودریچ، کروس و ایسکو به میدان می روند و بیل و بنزما نیز وظیفه گلزنی خواهند داشت.

 

 

دیدگاه‌ها