کد خبر : 1565365 | 10 آبان 1397 ساعت 13:09 | 12.7K بازدید | 0 دیدگاه

افسوس ده خسوس در روز سقوط ماشین(عکس)

دروازه بان برزیلی در روز سقوط ماشین سازی در جام حذفی نتوانست فرشته نجات تبریزی ها لقب بگیرد تا افسوس های او همچون هم تیمی هایش جالب توجه باشد.

به گزارش "ورزش سه"، ماشین سازی لیگ برتری در بنیان دیزل بهترین فرصت برای رسیدن به نیمه نهایی جام حذفی را با شکست مقابل تیم دسته دومی داماش از دست داد تا اوضاع برای تیم دوم تبریزی ها بدتر از آن چه تصور می شد، پیش برود.


حتی در این بین حضور دروازه بانی سرشناس همچون فرناندو ده خسوس برزیلی هم مانع این سقوط نشد تا بالا رفتن دست های این گلر در ضیافت پنالتی ها آخرین ضربه به پیکره نیمه جان ماشین سازان باشد. جایی که خود ده خسوس نیز در آخرین ضربه پنالتی داماشی ها با نگاهی پر از افسوس و حسرت شاهد سقوط تیمش و شادی شگفتی سازان شمالی این فصل از رقابت های حذفی ایران بود.


فرناندو ده خسوس که در سال های حضور در فوتبال ایران توانسته جایگاهی مناسب در جمع گلرهای برتر لیگ برای خود رقم بزند در ضیافت پنالتی های ماراتن 120 دقیقه ای با داماش گیلان از دسته دوم برخلاف گلر حریف نتوانست در مهار پنالتی بازیکنان گمنام رشتی موفق باشد تا ماشین سازی نیز مثل دیگر تیم تبریز یعنی تراکتورسازی از گردونه رقابت های حذفی کنار برود.

 

1350307

 

1350308

 

1350309

دیدگاه‌ها