کد خبر : 1567067 | 17 آبان 1397 ساعت 10:39 | 8.7K بازدید | 0 دیدگاه

بعد از شکست 6-0 مقابل منچسترسیتی

سرمربی شاختار: پنالتی مهم نیست، ما افتضاح بودیم

با اینکه منچسترسیتی در دیدار مقابل شاختار دونستک از یک اشتباه داوری سود برد ولی سرمربی شاختار می‌گوید بیشتر از عملکرد ضعیف تیمش ناراحت است تا پنالتی‌ای که به غلط در اختیار سیتی قرار داده شده است.

سرمربی شاختار: پنالتی مهم نیست، ما افتضاح بودیم

به گزارش "ورزش سه"، پائولو فونسکا سرمربی شاختار که تیمش در ورزشگاه خانگی سیتی در مقابل این تیم با نتیجه‌ی 6-0 در هم کوبیده شد معتقد است نگرانی‌های بزرگتری از پنالتی نادرستی که برای حریفش گرفته شده دارد. فونسکا از بازیکنانش به خاطر عدم شجاعت‌شان به تندی انتقاد کرد.

 

درحالیکه بازی دو تیم با گل دقیقه‌ی 13 داوید سیلوا با نتیجه‌ی 1-0 به سود سیتی در جریان بود، داور بازی با تصمیمی عجیب و غریب بعد از افتادن رحیم استرلینگ در محوطه‌ی جریمه اعلام پنالتی کرد در صورتیکه مشخص بود پای استرلینگ با زمین چمن برخورد کرده و خطایی روی او اتفاق نیفتاده است. گابریل ژسوس پنالتی را به گل تبدیل کرد و این مقدمه‌ای برای هت‌تریک او در این مسابقه بود. اما در نهایت نتیجه به گونه‌ای رقم خورد که اشتباه ویکتور کاسای داور بازی تاثیری روی نتیجه‌ی بازی نداشته باشد.

 

شاختار با این شکست 6-0 درحالیکه دو بازی به پایان رقابتهای گروه F چمپیونزلیگ باقی مانده قعرنشین جدول این گروه است. فونسکا سرمربی شاختار بعد از بازی گفت مقصر این شکست تنها تیم او بوده و نمی‌توان کس دیگری را مقصر دانست. فونسکا در گفتگو با Futbol2 گفت:" هیچ فایده‌ای ندارد که بگوییم آن پنالتی اشتباه باعث شده چنین شکست سنگینی را تجربه کنیم. ما باختیم چون سیتی در سطحی به مراتب بالاتر از ما بازی کرد و خیلی بهتر از ما بود".


فونسکا در ادامه گفت:" ما آنقدر بد بودیم که هیچ راهی برای شکست نخوردن نداشتیم. بازیکنان من خودشان را نشان ندادند. آنها شجاعت به خرج ندادند و بیشتر از همه من را ناامید کردند. در فوتبال ممکن است یک تیم شش گل بخورد ولی وقتی تیمی از حریفش می‌ترسد، این ترس است که برای یک تیم ناراحت‌کننده است. بزرگترین مشکل ما ترس و عدم شجاعت بود. به همین دلیل بود که نتوانستیم آنطور که می‌خواستیم بازی کنیم".

 

فونسکا در ادامه‌ی مصاحبه‌ی خود گفت:" ولی ما هنوز برای صعود از این گروه شانس داریم. باید دو بازی باقیمانده‌ی خود را ببریم و امیدوار  باشیم نتیجه‌ی تیمهای دیگر به گونه‌ای رقم بخورد که ما از این گروه صعود کنیم. ما باید سعی خودمان را بکنیم و هیچ چاره‌ی دیگری نداریم. هر چند شکی نیست که رسیدن به این هدف فوق‌العاده دشوار خواهد بود".

 

دیدگاه‌ها