کد خبر : 1612117 | 27 اردیبهشت 1398 ساعت 12:54 | 494 بازدید | 0 دیدگاه

رییس جدید کل فدراسیون را عوض کند!

شمشیری: فقط تاکیدم روی برگزاری انتخابات بود

رییس هیات کشتی بوشهر گفت: اگر آن نامه را امضا کردم، فقط تاکیدم روی برگزاری هر چه سریعتر انتخابات بود.

شمشیری: فقط تاکیدم روی برگزاری انتخابات بود

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته نامه ای با امضای تعدادی از روسای هیات های کشتی استان ها خطاب به داورزنی، معاون وزیر ورزش منتشر شد که 3 بند داشت. در یکی از بندهای این نامه به برگزاری هر چه سریعتر انتخابات تاکید شده بود و در 2 بند دیگر گلایه هایی از اقدامات سرپرست جدید فدراسیون مطرح شده بود.


بعد از انتشار این نامه تعدادی از روسای هیات ها که امضای آنها پای این نامه بود، در نقل قول هایی که از آنها در فضای مجازی منتشر شد، اعلام کردند فقط با همان بند اول یعنی برگزاری هر چه سریعتر انتخابات موافق بودند و همین موضوع شائبه های زیادی را به وجود آورد. 


در همین راستا با یکی از آنها تماس گرفتیم از چگونگی اتفاقات باخبر شویم. علیرضا شمشیری، رییس هیات کشتی بوشهر در این باره به "ورزش سه" گفت: آقای مرعشیان رییس هیات کشتی خوزستان با من تماس گرفت و شرایط را توضیح داد. من هم از همان اول گفتم که تاکیدم تنها روی برگزاری هر چه سریعتر مجمع انتخاباتی است. به هر حال ما به مرعشیان اعتماد کردیم و این نامه منتشر شد.


وی افزود: بازهم تاکید می کنم نظر من فقط این بود که تاکید کنیم انتخابات باید زودتر برگزار شود. انتخابات این دوره حاشیه های زیادی داشته و همه اهالی کشتی از این فضای پرتنش خسته شده اند. متاسفانه افراد توانمند و مطرحی هم در انتخابات هستند که علیه هم شدند. از طرفی هر روز یک نفر با ما تماس می گیرد و می گوید به فلانی رای بدهید. این آقایان تا الان کجا بودند؟


رییس هیات کشتی بوشهر درپایان با اشاره به یکی دیگر از بندهای این نامه که به انتقاد از تغییرات سرپرست جدید در فدراسیون و لزوم هماهنگی با اعضای مجمع اختصاص داشت، گفت: اصلا رییس جدید فدراسیون همه نیروهای فدراسیون را عوض کند، این به من چه ربطی دارد؟ من از رییس فدراسیون فقط نتیجه می خواهم و دنبال مسائل دیگر نیستم.

دیدگاه‌ها