کد خبر : 1613730 | 04 خرداد 1398 ساعت 12:35 | 868 بازدید | 0 دیدگاه

لمپارد: اگر ساری برود ممکن است به چلسی برگردم

فرانک لمپارد، اسطوره چلسی و سرمربی فعلی دربی کانتی می‌گوید در صورت خروج ساری از چلسی امکان بازگشتش به این تیم وجود دارد ولی فعلاً فقط به دربی فکر می‌کند.

لمپارد: اگر ساری برود ممکن است به چلسی برگردم

به گزارش "ورزش سه"، فرانک لمپارد، اسطوره باشگاه چلسی که در حال حاضر به عنوان سرمربی دربی کانتی فعالیت می‌کند، می‌گوید در صورتیکه مائوریتزیو ساری، سرمربی چلسی از این باشگاه جدا شود امکان بازگشت او به استمفوردبریج وجود دارد ولی او در حال حاضر تمام تمرکزش را به دربی معطوف کرده و به فکر پلی‌آف فینال رقابتهای چمپیونشیپ است که دربی در آن حضور دارد.

 

لمپارد در اولین سال سرمربی‌گری در دربی با این تیم در رقابتهای چمپیونشیپ به مقام ششم دست یافت ولی او امسال توانسته دربی را به پلی‌آف فینال رقابتها برساند. بازی‌ای که دربی در آن به مصاف استون‌ویلا می‌رود تا شانسش برای صعود به لیگ برتر انگلیس را بیازماید.

 

1350237

 

لمپارد در آستانه بازی تیمش در پلی‌آف فینال چمپیونشیپ به خبرنگاران گفت:" وقتی کارم را به عنوان مربی شروع کردم همه می‌گفتند رویایت حتماً سرمربی‌گری چلسی است. بله، هر کسی می‌تواند حدس بزند که بین من و چلسی چه رابطه‌ی مستحکمی وجود دارد".

 

سرمربی دربی کانتی در ادامه گفت:" ولی رویای من این بود که در شغلم موفق شوم و برای دربی مفید باشم. درباره سرمربی‌گری در چلسی من نیستم که تصمیم می‌گیرم. این موضوع از آن مسائلی است که با خیلی چیزها ارتباط دارد. در حال حاضر تمام تمرکز من روی کارم در دربی کانتی است".

 

اسطوره چلسی در ادامه اضافه کرد:" شرایط در حال حاضر خیلی بغرنج است چون چلسی یک بازی دیگر دارد و ما هم باید در یک بازی دیگر به میدان برویم. از طرف دیگر چلسی در این لحظه سرمربی دارد. سرمربی‌ای که سعی می‌کند چلسی را قهرمان لیگ اروپا کند".

 

لمپارد در ادامه صحبت‌هایش اضافه کرد:" از اول فصل درباره این موضوع صحبت شده که شاید به خاطر موفقیت ما در رسیدن به فینال چمپیونشیب و 13 سال حضور من در باشگاه چلسی باشد. بله من این را درک می‌کنم. ولی در حال حاضر نمی‌خواهم راجع به این مساله فکر کنم و درباره‌اش حرف بزنم".

 

دیدگاه‌ها