کد خبر : 1612552 | 29 اردیبهشت 1398 ساعت 13:43 | 1.1K بازدید | 0 دیدگاه

یونایتد با قهرمانی سیتی، مستقیماً به لیگ اروپا رسید

قهرمانی منچسترسیتی در جام حذفی انگلیس باعث شد منچستریونایتد رقیب همشهری این تیم، فصل 2019-2020 لیگ اروپا را مستقیماً از مرحله گروهی آغاز کند.

یونایتد با قهرمانی سیتی، مستقیماً به لیگ اروپا رسید

به گزارش "ورزش سه"، بر خلاف انتظار، پیروزی 6-0 منچسترسیتی مقابل واتفورد و قهرمانی شاگردان گواردیولا در جام حذفی انگلیس برای رقیب همشهری این تیم، منچستریونایتد خبر خیلی خوبی بود چرا که با این قهرمانی سیتی، منچستریونایتد می‌تواند فصل آینده لیگ اروپا را مستقیماً از مرحله گروهی آغاز کند و دیگر نیازی به شرکت در رقابتهای مقدماتی لیگ اروپا ندارد.

 

اگر واتفورد به جای سیتی قهرمان جام حذفی شده بود، یونایتد مجبور بود فصل آتی لیگ اروپا را از مرحله سوم انتخابی آغاز کند که از روز 22 جولای شروع می‌شود. این می‌توانست برای شاگردان سولسشر کابوسی بزرگ باشد و به برنامه‌های آماده‌سازی یونایتد برای فصل جدید لطمه شدیدی وارد کند.

 

1407069

 

حالا که سیتی قهرمان جام حذفی شده، یونایتد از مرحله گروهی وارد لیگ اروپا خواهد شد و نیازی به شرکت در مراحل انتخابی ندارد. حالا این تیم هفتم جدول لیگ برتر، یعنی ولوز است که باید در مراحل انتخابی لیگ اروپا شرکت کرده و راه خود را برای حضور در مراحل گروهی باز کند.

 

قهرمان جام حذفی انگلیس مستقیماً به لیگ اروپا راه پیدا می‌کند ولی در سالهای اخیر همیشه تیمی که جام قهرمانی حذفی را بالای سر برده پیش از آن حضور خود یا در لیگ قهرمانان یا در لیگ اروپا را قطعی کرده و در نتیجه تیم دیگری که در جدول لیگ برتر یک رتبه تا رسیدن به لیگ اروپا فاصله داشته می‌تواند به این رقابتها راه پیدا کند.

 

دیدگاه‌ها