کد خبر : 1612950 | 31 اردیبهشت 1398 ساعت 02:08 | 6K بازدید | 0 دیدگاه

ثانیه به ثانیه با یک سیو معجزه آسا؛

در چهار فریم: بیرانوند در نقش اسپایدرمن!

سیو فوق العاده در دقیقه ۸۲ اگرچه سرنوشت گروه را عوض نکرد اما سبب شد تا بیرانوند بار دیگر توانایی خود در نقش یک اسپایدرمن را در میدانی بین المللی نشان دهد.

در چهار فریم: بیرانوند در نقش اسپایدرمن!

به گزارش "ورزش سه"، تیم پرسپولیس امیدی برای صعود از مرحله گروهی نداشت اما با تمام توان در مقابل السد ظاهر شد و با ارائه نمایشی تماشایی، این تیم را 2-0 شکست داد و پایان خوشی را در لیگ قهرمانان آسیا رقم زد. آن ها در شرایطی به این برد شیرین دست یافتند که علیرضا بیرانوند گلر این تیم عملکردی فوق العاده را از خود نشان داد و نقش پررنگی در پیروزی مقابل السد داشت.

 

بیرانوند در این مسابقه سه سیو انجام داد. او دوبار شوت های بغداد بونجاح را مهار کرد اما مهار ویژه اش در آخرین دقایق بازی رقم خورد. جایی که بوعلام خوخی با اشتباه مدافعان پرسپولیس در محوطه 6 قدم صاحب موقعیت تک به تک شد و در حالی که انتظار می رفت دروازه پرسپولیس برای بار دوم باز شود، بیرانوند با رفلکسی عجیب و غریب و شیرجه ای فراتر از باور بدنش را در مقابل این ضربه قرار و دروازه پرسپولیس را نجات داد.

 

در مرحله نیمه نهایی فصل گذشته لیگ قهرمانان نیز علیرضا بیرانوند مقابل زردپوشان السد نمایش بسیار خوبی را ارائه کرد. علی بیرو در نیمه اول تک به تک مشابه با این موقعیت را به شکلی استثنایی از بغداد بونجاح گرفت و اجازه نداد او کار پرسپولیس را تمام کند و در نیمه دوم نیز ضربه سر مهارنشدنی ژاوی را سیو کرد تا پرسپولیس مسافر ژاپن شود.

 

علیرضا بیرانوند که هفته گذشته برای سومین فصل متوالی لیگ را با بیشترین تعداد کلین شیت به پایان رساند، با سه سیو فوق العاده برای دومین بار در سال 2019 در رقابت های آسیایی کلین شیت کرد و همچنین بازهم اجازه نداد دروازه اش در مقابل السد در تهران باز شود.

 

او این فصل یکی از بهترین بازیکنان پرسپولیس بوده و نقش پررنگی در موفقیت های این تیم داشته است. حالا او تمام تلاش خود را خواهد کرد تا مقابل سپاهان نیز خود را اثبات کند و نشان دهد که می تواند مقابل آقای گل لیگ یعنی کی روش استنلی نیز دروازه اش را بسته نگه دارد. پس از آن پرسپولیس و بیرانوند می توانند پای میز مذاکره بنشینند و درباره جدایی این گلر صحبت کنند؛ هرچند که فروش او با هر قیمتی پرسپولیس را دوباره وارد چالش انتخاب دروازه بان خواهد کرد.

 

عکس از امیرحسین خیرخواه

 

 

 

 

دیدگاه‌ها