کد خبر : 1611476 | 24 اردیبهشت 1398 ساعت 13:16 | 46.6K بازدید | 0 دیدگاه

بعد از گل محمدی؛ نگاه پرسپولیس به علوی

پرسپولیس با دستیابی به حداقل امتیاز از جدال پایانی خود برابر پارس جنوبی جم قادر به برگزاری جشن قهرمانی خواهد بود و این در حالی است که از دست دادن امتیاز توسط سپاهان و ناکامی برابر استقلال خوزستان می‌تواند آنها را به ساده‌ترین شکل ممکن به این هدف برساند.

بعد از گل محمدی؛ نگاه پرسپولیس به علوی

به گزارش "ورزش سه"، سپاهان در هفته پایانی دور رفت در اهواز برابر استقلال خوزستان در یک بازی پرحاشیه به تساوی رضایت داد و اکنون در شرایطی برابر شاگردان محمد علوی حاضر خواهند شد که این تیم سقوطش به دسته پایین مسجل شده است.


شاگردان امیر قلعه نویی امیدوارند با دستیابی به پیروزی در دیدار پایانی و شکست پرسپولیس مقابل پارس جنوبی به شکلی دراماتیک قهرمانی خود را در لیگ هجدهم به دست بیاورند و این در حالی است که هفته گذشته و در یک بازی سخت در مشهد برابر یحیی گل محمدی به زحمت به تساوی دست یافتند.

 

پرسپولیس نیز از سوی دیگر امیدوار است اینبار هم یک مربی با تمایل پرسپولیسی که سابقه حضور کوتاه مدت در این تیم و شاگردی برانکو در تیم ملی را در کارنامه دارد، موفق به توقف شاگردان امیر قلعه نویی شود. علوی که تیمش به دسته پایین‌تر سقوط کرده با انگیزه زیادی شاگردان جوانش را برای دستیابی به امتیاز این بازی مهیا می‌کند. بازیکنانی که امیدوارند با نمایش درخشان در هفته پایانی برای فصل آینده مشتریانی از لیگ برتر برای خود پیدا کنند و سرنوشت‌شان با استقلال خوزستان و سقوط و احتمالا انحلال گره نخورد.


علوی در گفت‌وگو با فارس با گلایه نسبت به صحبت‌های مدیران سپاهان که مدعی شده بودند در هفته پایانی کار دشواری برابر استقلال خوزستان نخواهند داشت، مدعی شده که شاگردانش و همچنین خودش با عملکردی که طی هفته‌های اخیر داشته‌اند و با انگیزه‌های شخصی در این جدال حاضر خواهند شد و البته برای خود (نه برانکو) بازی خواهند کرد.

دیدگاه‌ها