کد خبر : 1611408 | 24 اردیبهشت 1398 ساعت 09:39 | 48.1K بازدید | 0 دیدگاه

انتقال دی‌لیخت به بارسا تا چند روز دیگر

گل می‌گوید با اینکه توافق بارسلونا و آژاکس برای انتقال ماتیس دی‌لیخت به بارسا هنوز نهایی نشده ولی این انتقال عملاً قطعی است و بارسا ظرف چند روز آینده آن را رسماً اعلام خواهد کرد.

انتقال دی‌لیخت به بارسا تا چند روز دیگر

به گزارش "ورزش سه"، گل دات‌کام مدعی شد بارسلونا به جذب ماتیس دی‌لیخت، ستاره آژاکس بسیار نزدیک شده است. بر اساس این گزارش، با اینکه توافق دو باشگاه هنوز نهایی نشده ولی از هم‌اکنون می‌توان آن را نهایی دانست و باشگاه بارسلونا امیدوار است بتواند ظرف چند روز آینده خبر این انتقال را رسماً اعلام کند.

 

1405886

 

چند وقتی بود که درباره ترک آژاکس توسط دی‌لیخت شکی وجود نداشت و در عین حال از بارسا به عنوان محتمل‌ترین گزینه او یاد می‌شد. بعد از انتقال فرانکی دی‌یونگ دیگر ستاره آژاکس به نوکمپ، انتظار می‌رفت دی‌لیخت هم راه او را دنبال کرده و به بارسلونا ملحق شود. حالا گل از قول یکی از منابع نزدیک به باشگاه بارسا می‌گوید انتقال این ملی‌پوش هلندی به بارسا به نهایی شدن بسیار نزدیک شده هر چند هنوز هیچ چیز رسمی نشده است.

 

گل پیش از این اعلام کرده بود که رقم قرارداد دی‌لیخت چیزی بین 70 تا 75 میلیون یورو خواهد بود. بر اساس این گزارش جدید، مدیران بارسلونا امیدوارند ظرف چند روز آینده انتقال موفق دی‌لیخت را به صورت رسمی رسانه‌ای کنند.

 

ستاره بخت دی‌لیخت 19ساله فصل جاری اوج گرفت چرا که او به عنوان کاپیتان آژاکس، در فصل درخشان تیم هلندی یکی از مهره‌های مهم این تیم بود و آژاکس با هدایت او توانست در کمال شگفتی به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان راه یابد.

 

دیدگاه‌ها